@majsan_nu Ja jag krokar gärna arm med er! Längtar tills det blir fler nyktra dagar så detta opålitliga gungfly jag vandrar på nu blir lite mer fast mark.
Kram 🤗🌸

Jisses vad trött jag är! Jag sover från kl ca 22 till 07 och ändå så måste jag sova mitt på dagen ca 1-2 tim 😅 är detta normalt ? Tur jag har ledigvecka. Jag är iallafall på dag 15 och har ett galet sug till och från .. men det blir inget A idag 💪🌸 fick min 3 vacc i dag hoppas jag slipper en reaktion på den annars kanske en sover klockan runt 😴😴😴.
Ha en bra onsdag alla underbara kämpar!🌷🌸❤💕

@Åsa07 Att sova från kl 22 till 07 skulle jag gärna göra! Min sömn är ofta splittrad o jag vaknar mitt i natten o har jättesvårt att somna om... Kanske jag skulle behöva mer aktivitet under dagen! Eftersom jag inte arbetar skulle jag kunna göra mycket mer under dagen, nu är det för mycket "huvudarbete" tror jag!
Härligt att du kommit till dag 15 o kämpar på 👍o att du slipper må dåligt av sprutan!
Önskar dig en fin fortsättning på dagen!
Kram 🤗

@Åsa07 Ja, jag var också galet trött i början, hjärnan behöver vila och återhämta sig, så det är bra att du har ledig vecka och kan vila mycket. Du är i en fas där suget pockar på mycket så kämpa emot som du gör💪. Be alkoholdjävulen att dra dit pepparn växer😂 Det kommer att lugna sig när du kommer igenom fasen. Hoppas du slipper reaktion av vaccinet. Bra kämpat, dag 15🎉🌟💕

@majsan_nu Så himla jobbigt för dig med dålig sömn jag fick också jätte dålig sömn första dagarna på min nykterhet . Men du borde ju vara förbi det för längesen. Kanske långa skogspromenader kan hjälpa med det , dom som vet mer än jag om detta säger att skogen har fantastiskt lugnade egenskaper. Tack för pepp❤ och jag hoppas verkligen du får ordning på din sömn för det är jobbigt när den strular. Kram ❤💕🌸

@vår2022 Ja gud vad jag längtar tills detta sug lägger sig, alkohol djävulen gör nog bäst att dra åt h-vetet jag är ganska trött på den nu för denna gången kommer jag att vinna. 💪💪💪 tror tyvärr att jag känner av sprutan nu. Med frossa och lite högre temp. Blir nog att göra tidig kväll för mig igen 😂vilar och sover hela tiden .
Kram 🌸❤💪🌷

@Åsa07 Ja, skulle gärna vilja sova bättre! Är inte säker på att det har med a-stoppet att göra... Har just nu en del problem/bekymmer av familjekaraktär som tynger o tankarna far runt - både i vaket o halvsovande tillstånd! Är trots allt glad över mitt långa a-stopp, annars hade det nog känts ännu värre...
Hoppas du kryar på dig från influensasprutans reaktion, vila och sömn låter som en god ide så går det nog över snabbt 👍
Kram 🤗

Fredag och väldigt nykter 💪😊
Med god dricka och massor av godis. Det börjar lätta med sug efter A och det är väldigt mycket lättare att jaga bort Adjävulen idag jämfört med bara någon dag sedan. I morgon ska jag ut och äta på restaurang ( händer inte ofta när en bor ute på landet) har kollat och dom har ett bra utbud av alkohol fritt där ska bli så gött .
Ha en fin fredag kväll allihopa 🌸💕

@Åsa07 Härligt att du mår så bra! Och en massa gott att mumsa på är inte heller dumt...
Undrar om många frågar efter a-fritt på restaurangerna, det borde göra att utbudet ökar! Hoppas det är så i alla fall.
Ha en fin dag o ett mysigt restaurangbesök!
Den här dagen är i stort sett slut så jag önskar dig o alla andra forumvänner en god natt!
Kram 🤗

@Åsa07 Du kämpar på så bra! Du är strong💪. Bra planerat inför restaurangbesöket med alkoholfritt, det är så man måste göra för att inte överraskas av alkoholdjävulen där på restaurangen.

Ha en fin lördag🌷💕

@vår2022 @majken_r @majken_r Nu har jag varit och käkat på restaurang och gissa vilka goda alkoholfria drinkar dom hade 😋 såg det var ganska många som valde a-fritt där. 😀 Tycker det känns skönt att komma hem och vara nykter, tog hundarna och gick en långpromenad. Nu sitter jag och försöker hitta något bra på dumburken.
Ha en fin kväll alla här på bästa forumet.

@Åsa07 Så härligt, god mat o alkoholfri drink! Det kanske är så att alkoholfritt börjar efterfrågas, då kommer det på menyerna...
Hoppas du också haft en fin kväll - för min del är det sovdags.
Önskar oss alla en god sömn!
🤗 Kram