Jag verkligen hatar mig själv.
Jag säger hela tiden till mig själv att jag måste sluta dricka men lika förbaskat så är man igång och dricker. Detta drickandet har pågått i 5 års tid och nu har det eskalerat totalt. Det har börjat påverka mitt jobb. Kom aspackad till jobbet för 2 veckor sedan och fick skylla på att jag ätit något som jag ej tålde och blev hemskickad. Tror att cheferna fattar att jag har problem med drickandet. Blev kallad till möte med mina chefer efter att jag blev hemskickad. Men jag vågade inte säga till dom att jag är alkis och att spriten har tagit över mitt liv. Jag har sjukat mig extremt många gånger från jobbet för att jag varit aspackad eller bakfull. Cheferna på jobbet har börjat ifrågasätta att jag är så ofta sjuk och har blivit skickad till företagshälsovården. Men inte ens där vågade jag säga att jag dricker. Utan sa bara att jag är trött o håller på att gå in i väggen.
Detta är en ond cirkel och jag vet inte vad jag skall ta mig till längre! Min kille vill lämna mig om jag inte slutar att dricka. Jag skäms och tycker så synd om honom. Han är världens goaste och jag behandlar honom som skit. Nu skulle vi haft en trevlig midsommar men det slutade med att jag blev skit full och fick blackout och slog i sönder killens mobil och krossade glas i hela trapphuset. Jag skäms och verkligen hatar mitt beroende. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag orkar inte mera!