Noll kontakt på nästan en månad, det är lugnare i själen men vettefan om jag någonsin kommer må bra!
Jag fick ta tag i hela mitt liv och känner mig så lost, dom människor jag har umgåtts med är ju också så inne i alkoholen .....o just nu kan jag inte vara där. Kaka söker maka säger dom och det är väl därför jag är där jag är, har dragits till samma sorts människor hela tiden.

Jag går på en skrivar kurs, det är två äldre damer där kanske 70 år dom höjer mig till skyarna så tacksam att nån kan se positiva saker med mig, mina fina gummor!

Storhelger är hemska....supa supa supa från alla på sociala medier jag spyr. Men nu ska jag inte gå ut på nå facebook eller instagram förrän helgen är över. Ska ta hand om mig själv ta en cykelturer, virka, bjuda mitt barn på mat, och leta efter någon fin feelgood film.

Glad påsk på er

Det är kanske bra att se över sina sociala medier och ta bort personer som bara super? Själv har jag inga såna bekanta och i mitt flöde är det bara resor och mat. Ge dig själv en chans :)

@Åsa M problemet är att i princip är alla är så på mina sociala medier, det har nog varit mitt liv att umgås med alkohol älskare , o jag drack ju själv ibland det var inget konstigt .

Jag lär skaffa mig ett helt nytt liv helt enkelt, hur det nu ska gå.
Men det bra är att jag trivs i mitt eget sällskap mer och mer!

Kram och glad påsk