@Kevlarsjäl62
Jag känner igen mig så väl ❤️
Jag föll ihop för ca en månad sedan.
Försök stoppa i tid och ägna dig åt dig själv helt 🙏
Jag hade en naiv bild av att jag skulle må så mkt bättre men tänkte inte på allt som behövde bearbetas.
Kram ❤️

Hjälp!
Jag är hos min man i vårt hus som jag lämnat, för att hämta saker. Och självklart har han druckit.
Jag får panik och känner att jag vill ge honom en smäll på käften. Han tjatar och säjer att jag är sur och bla bla bla.......Känns som jag hatar honom, var ett tag sen jag var med om det här nu och det märks. Jag måste stanna en stund för att packa med mig det jag behöver, men fattar inte hur jag ska orka. Bara ge mig ett litet livstecken någon, snälla. Jag behöver det.

@Kevlarsjäl62 Hej! Läste ditt inlägg. Du klarar det! Lyssna inte och ignorera honom. Packa dina saker och gå sedan därifrån. Du fixar det! Sen kan du pusta ut när du är därifrån. Kram❤️

Hemma igen. Vilken pärs, men jag klarade det! Hur i hela världen har jag kunnat leva i detta så länge. Det känns som jag måste duscha och få bort något äckligt. Tröttiz, jag tog inga diskussioner trots en hel del provokationer, lite spydiga kommentarer så där. Just nu vill jag aldrig, aldrig mer komma i närheten av honom. Jag har ingen empati, inga fina ord eller kloka reflektioner. Idag har jag bara "no more fucks go give". Imorgon blir jag en bättre person igen. Kram alla fina här 🧡 Idag bar ni mig över glödande kol fast ni inte visste om det själva 🤗

Vilken helg du haft, min vän! 🧡
Och vad du klarat av!
Du är en stark person.
Önskar att jag kunnat ge dig styrka i stunden, när du behövde det extra mycket. Tur vi är flera här i forumet.
Hoppas veckan som kommer blir bättre.
Att du hittar ork o lust att ta dig för något som ger dig krafter åter.
Kram