Otroligt bra jobbat! Så glad för din skull! Själv firar jag en vecka idag... Alltid något..

Så fantastisk stark och inspirerande du är!

☕☀️
Nu ska jag njuta fullt ut av mitt morgonkaffe!

Kram Saskij

Vi är nyktra idag också - starka som björnar ? ? Kloka och målmedvetna som elefanter ??

Björn och elefant är lite lika i sitt kroppsspråk. Lite lugna och sävliga normalt, men blixtsnabba när det krävs. Och helt orädda om deras avkomma hotas.

Kram ?

Hur känns det??
4 månader.?...det är ju tid som jag förr avundades andra som inte drack alkohol.Idag
Vakna Vacker är det många som avundas dig?.Det är nu det händer saker i knopp och kropp,är det så för dig också?
Kram Pilla?

Härligt att höra, och så bra gjort.
Nu fortsätter vi med våra vackra hår och fötter och framförallt med bestämda och säkra steg framåt.
Du inspirerar! Tack ??

Tack snälla var och en av er! Så glad jag blir? Sån fart här på ah. Många nya, så roligt att följa!
Vinis och Saskij, grattis till varsin veckas nykterhet??
Vara frisk och Hel, känner mig stark. Inte tvivlat något fast jag haft lite sug. Naturlig del av tillfrisknandet för mig tror jag det är för mig?
Torn, hade druckit 9 dagar på raken kände att jag köper inget mer alkoholhaltigt mer... och på den vägen är det än.
Andrahalvlek, jo det finns likhet? Ett härligt gäng... precis som vi är?
Pilla, inget att avundas bara att göra det själv ju. Sedan ungefär en månad har jag mått riktigt bra. Och nu är det bättre och bättre. Lättare i sinnet och kroppen. Och så mycket gladare, är tillbaks i livet och lever det utan att styras av alkoholen. Så skönt?
Se klart, jag är så glad du gillar affirmationen! Vi blir vackra både utanpå och inuti eller hur??

Vi inspireras av varandra. Gäller att preppa sig själv hela tiden. Det ser jag fram emot! Kram??

Så är det valborgsafton. Förut var ju sinnet inställt på att dricka. Kikade efter något extra gott. Köpte kanske whisky och då blev det "åka av" i drickandet... vin och annat fick vänta. Tog ett glas till maten för syns skull.

Fy bubblan. Nu vill ju hjärnan tänka lite på "myset". Vilket himla mys? Vill inte vara den människan.
I min skalle blir det ingen diskussion om det. Avslutar den med hur glada mina barn är över att ha en nykter mamma som finns för dem på ett helt annat sätt än förut. Och det finns då mycket annat gott att ha i glaset och vara glad över på riktigt?

Kram alla fina. Ha en härlig nykter valborg???

Rosa76

vakna vacker! Jag älskar att vara en nykter mamma. Jag tar en skål ikväll med pepsi max i glaset och skålen tillbringar jag oss som kämpar här och stöttar varandra! Kram Rosa

Att få följa din resa VaknaVacker!
Jag är ofta vacker när jag vaknat, men kvällarna är jobbigast nu känner jag. Men stolt och nykter är jag!

Nu är det långhelg och jag ska klara även den utan a. En dag i taget!

Klok som en ?

Wow, fyra månader. Så himla bra gjort. Överlag inspirerar du mycket med din tråd. Gillar ditt sätt att skriva. Och så affirmationen förstås, inte att förglömma. Den är vi nog många som behöver i Jante-land.

Trevlig helg!

Kram

Jag är dig hack i häl, på det bästa sättet man kan vara någon hack i häl ?
Ha en fin kväll så lever vi vidare i det vidare livet! Kram ?

Rosa, Saskij, Jullan, och Se klart?
Tack snälla ni! Detta forum är verkligen så härligt för att ge och få uppmuntran i nykterheten? Kram

Ser att du är vaken och kikar in här och hälsar på!? Tusen tack för tipset om tennisbollarna! Det är tydligen bara när jag sover på rygg som jag snarkar. Ska testa detta redan i natt?. Ev kör jag med skyddsmasken också, kanske dämpar ljudet?

Ha en underbar dag!☀️?

Kram