Dag 5✅
Mr A gjorde sig påmind när jag slutade jobbet idag. Lockade och frestade. Menade på att om vi ska kunna umgås så måste vi göra det ikväll för annars blir det inte förrän tidigast måndagkväll.. och då vill jag inte hänga för att jag har intervjun dagen efter. Så jag sa kanske tisdag.
Guud vad man resonerar och jämkar med sig själv för att känna nåt sorts lugn! För jag blev faktiskt lite lugn när jag tänkte att tisdag kan jag nog dejta Mr A. Usch, blir trött på mig själv att tanken ens finns där!!
I helgen har jag huset fullt av såna som inte dricker & jag måste kunna köra bil. Är glad att jag klarade idag för nu blir det ytterligare fyra dagar nykter!
Känns bra. Bara ladda kanonerna och styrkekontot inför tisdag. 😁
Godnatt

@majken_r
Det är bara bra här bortsett från att jag är trött som en gnu och har huvudvärk. 🥴 Men jag är nykter och har stora delar av familjen hemma. ❤️

Vill bara förtydliga att jag INTE planerar att dricka på tisdag om någon trodde det! Det var bara en falsk manöver som min hjärna gick på igår när suget dök upp. Lättlurad blondin.. 😉
Godnatt 🤗
Dag 6✅

1 vecka ✅
Har gått förvånansvärt bra hela veckan ändå. Även om jag fått mina infall att dricka, men avstyrt det. Skönt med aktiviteter så att man håller sig sysselsatt, blir lättare då.
Kommer njuta av morgonkaffet imorgon igen, tar det säkert ute på trappan i solen. Sen väntar ytterligare en fin dag med döttrar & familj som är och hälsar på. Å måndag har jag tagit ledigt för att få ännu mera tid med min gamla mamma & pappa. ❤️
Sov gott vänner! 🤗

@Rehacer Grattis t en hel vecka✅Så starkt! Hur känns det? Jag är på dag 1 igen Även om jag fått t som mest tre dagar så känns det ändå bättre. Det känns som om jag är på väg….

Kram🥰

@Varafrisk
Tack snälla! Det känns bara bra, min dag 8✅ idag!

Idag har jag känt tacksamhet över att jag är så rik som har en familj som trivs ihop och har kul. Hela helgen kan sammanfattas med ordet ”kärlek”. Har fått tankat energi & kraft, sen har jag skrattat massor med.
Livet är lättare med fina människor runt sig, inte alls som en tisdagkväll ensam och trött i soffan. Jag sparar känslan jag har nu och tar fram den när det behövs. ❤️
Sov gott 🤗

@Vinägermamman
Dagen har varit bra! Hunnit med mycket förutom att umgås med mina föräldrar; klippt gräset, varit på massage, jobbat..
Läget är stabilt och har idag inte alls haft något sug, skönt!
Imorgon eftermiddag är det intervju ja. Lite pirrigt men är rätt lugn ändå. Det som blir det blir känner jag.
Nu ska jag ut i skogen en vända med vovven!
🤗