Goddag i stugan 🏚

Kikar in på en kaffepaus och önskar
@prinsessa @Påvägmothälsa och lilla Plupp en fin lördag.

Jag drack bubblor igårkväll och känner en klar ånger idag.
Men ikväll låter jag bli A. Vill vakna piggare och mindre ångerfull imorgon ❤

Godmorgon i kaffestugan! Nu dricks det nybryggt kaffe framför tv:n. Precis gjort ett rosa kryss i min kalander, eftersom jag inte drack igår. Och vet ni, jag ångrar inte för en sekund att jag inte drack igår! Önskar er en fin nykter söndag!

Godmorgon @prinsessa!

Ångrar inte heller att jag inte drack igår! Och imorgonbitti kommer jag definitivt inte ångra att jag inte dricker ikväll 😁

Önskar en skön söndag och en kram ❤

@prinsessa @Natalia @Jerri God morgon. En första cappucino har intagits på cafe. Nu på väg mot backen och en andra kopp innan åkningen startar. Jag ansluter till en härlig nykter söndag. Hoppas att den blir solig och avkopplande 😊

Godmorgon i stugan 🏚

Sitter och försöker kvicka till ute i en stund i luften. Vaknar alltid knockad av min sömnmedicin Propavan men det ger med sig.

Ny vecka!
Ångrar inte att jag inte drack igårkväll och jag tycker vi undviker det idag med @prinsessa @Påvägmothälsa och Lilla Plupp ❤

@Natalia @prinsessa och Plupp. Jag missade att komma in här men drack gott kaffe med mjölk i morse. Nu väntar sängen efter en utsökt middag. Den ackompanjerades av vin, beräknat enligt "budget " och nu är jag trött (vi åt ostfondue). Önskar er alla en god natt och en fin morgondag! Vi fortsätter vägen mot våra respektive mål 🙂

Godmorgon i kaffestugan 🏚

Har faktiskt sovit riktigt gott inatt.
Hoppas ni också fått göra det.
Kom in i värmen kära Plupp så sätter vi oss och pratar lite ❤
Och @prinsessa och @Påvägmothälsa, ta hand om dagen.

Kram

@Natalia @prinsessa @Jerri
Härlig morgon innan skidåkning här. Kaffet smakar gott och solen skiner redan. Det är tisdag och jag har ledigt veckan ut inklusive hemresa. Så här långt har det gått bra att hålla mina rutiner. Hur går det för er andra just nu? Skickar energi och uppmuntran!

Godmorgon i stugan!

Fick svårt att undvika att köpa en flaska vin igår men är iaf inte bakis.
Mår faktiskt bra ändå.
Blev ett på tok för tidigt uppvaknande men det är skönt med en mörk och tyst morgonstund till kaffet.

Ikväll dricks inte vin.
Ikväll dricks te!

Kram

@prinsessa @Natalia @Jerri
Kaffe med mjölk i koppen och sista skiddagen. Det blev vin två dagar i rad med våra vänner (bröllopsdag) igår. Har egentligen fyllt min kvot men tror att jag tillåter mig ikväll också, sista dagen. Har haft en lång inre diskussion nu på morgonen med mig själv. Jag gör en skillnad mellan att inte stå emot suget, och att välja att tillåta mig. Kanske är hårklyverier men jag vill vara transparent mot mig själv och min kära kaffeklubb. Önskar er alla en fin nykter dag!

Hej, tittar in och peppar dig att hålla fast vid den kvot du bestämt från början och inte lägga till extra drickande. Du har ju lyckats att hålla den, så håll fast vid den tycker jag. Det här "sista kvällen"- tänket tror jag lätt leder till att man kan dricka bara det finns en anledning. Och anledningar har ju vi som har alkoholproblem lätt att hitta. Och att njuta nykter av en god middag är en bra avslutning på en resa enligt mig.