@Natalia @prinsessa @Jerri Kaffe på eftermiddagen på tåg på väg hem. Hoppas att ni andra har det bra. Jag bröt avsiktligt mot min alkoholbudget igår och gick över den. Har en del tankar men är inte ledsen på mig själv. Nu blir det en nykter torsdag !

Godmorgon mina kaffevänner! Nu dricks det gott kaffe i kaffestugan! Ickebakis, det är så skönt. Snart iväg på jobb, skönt när man inte drack igår, behöver inte oroa mig för att lukta gammal vinfylla.

Ha en fin fredag mina vänner!

@prinsessa @Natalia @Jerri Vad äter vi till frukost idag? Jag kommer från Hamburg och har köpt en härlig Käsetorte till fikat. Vill ni smaka? På tåget nu med gott kaffe och macka. Ikväll kommer jag hem igen och det skall bli mysigt. Nu blir det en skön nykter fredag på väg norrut.

@prinsessa @Natalia och Plupp ❤️
Ljuvligt att vakna hemma i mysig säng och sätta kaffe på nattduksbordet. Tvättmaskinen är startad och snart skall jag gå upp.
Önskar er en fin nykter helg. Jag planerar en lite längre period med nykterhet nu efter att jag konsumerat mer än planerat på resan. Skall till systemet och fylla på med gott alkoholfritt.

@prinsessa @Natalia och Plupp
Nu är jag hemma igen, och det snöar, vilket gör livet lite ljusare...Humöret och det allmänna läget är lite bättre efter måååånga koppar te och kaffe och ett långt samtal. Det blev en nykter söndag för mig, hoppas att det blev så för er också.

Godmorgon i Kaffegruppen. Nu är vardagen tillbaka och jag skall strax cykla till jobbet. Äter partnerns nybakta bröd med gott kaffe bredvid. Har en ganska lång dag framför mig men bara två möten, det känns skönt. Önskar en bra nykter tisdag!

Hej i kaffestugan 🏚

Det känns att det börjar ljusna ute. Är ett väldigt behagligt väder här! Friskt och torrt. Ska ta en långpromenad lite senare och det är bland det bästa jag vet. Det fyller på energi, balanserar högenergi, lägger tankarna på rätt plats och fyller mig med ro.
Och så är det ju förstås motion också.

Önskar en skön onsdag 🥰

Godmorgon godmorgon! Jag är ledig idag men skall iväg på ett ärende vid 09. Passar på då att köpa nya bönor nere på stan. Här yr snön och det är skönt att vara inne med kaffekoppen lite till. Jag skall också leta efter den alkoholfria gin vi diskuterade. Äter Din stund; knäckebröd med chia och havssalt. Mums!