Hej!
Har en tid funderat på att gå till ett AA-möte men har i sista stund dragit mig ur. Känns för läskigt, ovetskapen om hur det går till, hur jag blir bemött, ja ni vet! Nu har jag fått i hemläxa av min terapeut att gå på ett möte så nu har jag ingen ursäkt.. Tänkte gå imorgon men inser att det är röd dag. Någon som vet om det påverkar de ordinarie tiderna som finns på AA-hemsida?

Zinga

Ja, som nu, att vara ensam 1 vecka, träffa min familj/släkt för då skriker kroppen efter alk o i vissa sociala umgängen, men dem undviker jag för tillfället?. Sen har jag, som många andra här, en ångest, både med o utan alk.

Zinga

Lite grann, blir ibland rastlös av att vara själv.
Tror du missförstod mig gällande sällskap med andra ?. Det jag menade var att med vissa människor har umgänget ofta varit i samband med alkohol o suget triggas mkt av tänkta situationer. Suget skapar ångest för jag blir störd i min balans o det är jobbigt att hantera. Det är värst innan dessa situationer o när jag väl är i den sociala situationen så har suget i stort sätt försvunnit och ångesten släppt.

det förstår jag verkligen. Härligt att det ändå är möjligt att vara i situationen och kunna hantera!

Zinga

Hej Fri! Allt går bara bra! Känner dock när våren är på väg att det händer ngt med tankarna. Hur är det mes dig?

Tjena Z.
Allt bra med mig, tar 2 år idag :D
Hoppas allt är bra med dig. Påsken var innan en jobbig tid för mig. Tog ofta återfall då. Ingen risk idag iaf ;)
Ikväll blir det Maria mötet 1830.
Vi kanske ses då?
Ta hand om dig.