Har varit på semester i 8 dagar och konsumerat mycket alkohol. De 2 sista dygnen "konstant rus". Inte druckit en droppe sedan i lördags kväll. Inte sugen heller. Så till min fråga: Trots att det är 4 dygn sedan jag drack en droppe, så mår jag fortfarande dåligt. Illamående och dålig i magen, ångest, orolig i kroppen etc. Känner igen mönstret sen tidigare... fast då kanske ett dygn eller så, men INTE så här många dagar. Borde det inte vara över nu?

Emma73

Vad du är stark ❤️. Jag har ingen motivation. Döver mina problem med vin. Kraaaam ❤️

Efter en charterresa på 8 dagar är jag NÖJD. Dels med massa sol och bad, men framförallt med min alkoholkonsumtion. 2 HELT VITA dagar. De andra med måttligt dricka. Så för första gången på typ 15 år, så UPPLEVDE jag att semester är så mycket mer än alkohol. Tror/vet att det beror på Naltrexon. I mitt fall så minskar det suget i första hand. Sedan så ger inte alkoholen den "lyckoruseffekten" som den tidigare gjort. Alltså nöjer jag mig med mindre mängd alkohol..... Skön känsla!

Emma73

Vad bra och vad härligt för dig! Jag har för mycket ”problem”, orsak till vindrickandet som jag måste lösa innan jag går vidare. Jag kämpar på!!! Kram på dig ❤️❤️❤️