God morgon sjusovare eller översovare eller vad ni nu är? Frånvarande kanske bara ☕️
Kikar in här och sätter nolla. För dagen. Näst sista kvällen i bunkern. Sen två härliga lediga veckor innan kaos uppstår.

Hoppas alla får en fin dag
🩵

Hejsan i Kaffestugan! Fick just lite feeling för att slå mig lös och dricka nåt starkt, ja inte alkohol då jag siktar på fortsatt alkoholfrihet då kroppen och knoppen ju mår bäst av det liksom. Det fick alltså bli en kopp med slätt varmt kokkaffe. Kör även lite svängig instrumental rock med Clint Curtis i hörlurarna. Musikern i fråga är en ny bekantskap som man hittade på nätet för ett tag sen. Den låt som blivit en favorit är – Telecaster Shuffle Blues in G, en riktigt svängig grej faktiskt.

Ha en fin dag!

God morgon i stugan ☕️
Sovmorgon tillsammans med maken igen ❤️ Gud så skönt! Fick en espresso på sängen och sen låg vi och planerade lite för midsommar 🙏🏼 Det blir mys ute på landet med familj - hans päron 🍐- det kommer att bli historier om det kan jag lova.

Nu måste jag åka till en grannby & lämna tillbaka kläder jag inte kunde ha - annars är det försent 😭. Sen bunkern... och sen... semester 🙏🏼❤️

Ha en fin dag
🩵

Godmorgon alla i kaffestugan! Är nu ledig eftersom det är midsommar, mycket skönt! Jag drack enheter igår och inte heller måttligt, inget jag är glad för idag. Men jag tar nya tag i dag! Ska fixa idag inför midsommar, baka tårta och göra en västerbottenpaj.

Önskar er alla en fin torsdag och ta det lugnt i midsommartrafiken och ni ska resa iväg!

God morgon och här trappar vi upp tempot inför midsommar med tvätt, städ och pack ☕️ Fast packande och inte packad. Måste hinna göra min sammanställning av mina passerade tre månader och "presentera" i min tråd. För min skull. Känner mig oerhört peppad inför framtiden.

På återseende
🩵

Glad midsommar kaffegänget!
Vaknar utvilad och dricker gott kaffe! Nu blir det morgontv, sen promenad och bad och sen ska jag fira midsommar. Javisst är det gott med västerbottenpaj Natalia, det ska det ätas av idag!

Hejsan i Kaffestugan! Nu är det då dags för starka doningar. Ja, ingen alkohol, men däremot starkt kokkaffe så att man kommer igång på riktig denna midsommarafton. Ska nu ut på balkongen och ta mig en rejäl kopp alltså. Tror även att jag slår mig lös på ett par pepparkakor också, dagen till ära.
Ha en fin dag!

God morgon i stugan ☕️
Vankade av att svärfars älskade golden FLÖG
upp på mig i sängen. Hon älskar mig den där jycken 🐶 Nu kommer hon att vara klistrad på mig i ev vecka. Jag hör suset och fåglarna bryta tystnaden - en humla som förvirrat sig in i huset 🏡 Känner tacksamhet för allt jag har. Glad midsommar på er

🩵🪻

God morgon! Sitter ute med en kopp kokkaffe och njuter av solen! Har inte några stora planer för idag. En vän kommer över och äter med oss så ska strax fixa en Jansson och lite annat smått och gott. Ha en fin midsommarafton så hörs vi imorgon 🌸

Glad fortsättning på midsommarhelgen😊 Jag har äntligen semester, och skall fokusera på att ta hand om mig. @Carisie Det låter som att du haft en fin midsommarafton! @sorgsen72 Janssons på midsommar låter gott.

God morgon ☕️ från en mulen och kylig morgon på en ö 🏝️ utan palmer. Det ska vara mulet fram till em sen ska värmeböjan dra fram mot oss ☀️

Hoppas att kvällen ska bli mindre pinsam än de tidigare två 😩 Jag håller nollan 0️⃣ idag också. Jag hoppas alla har det bra 🙏🏼
🩵

Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommar! För mig blev det enheter, men det var planerat.
Idag ska jag äta lunch med några vänner, ska bli trevligt. Det är så skönt när man vet att det är vänner som inte intar alkohol till lunch. Man slipper liksom "tjatet" på att man ska dricka.

Nu skapar vi en bra söndag!

@prinsessa blev enheter här med igår så trött på mig själv men, men idag finns inga planer alls och tänker att nästa vecka ska jag nolla alla dagar utom på lördagen ♥️ då ska jag och maken bo på hotell och fira min bror som fyllt 50 år.

Att hålla nollan och inte slentriandricka var och varannan dag är ett bra steg som jag verkligen mår bra av!