@Amanda L Läste lite om den. Verkar inte superlajbans att ha, men som du säger skönt ändå att det finns en förklaring och att det låter som att det är ofarligt. Hoppas du slipper det fler gånger!

@Daemon Tack. Och ja det finns ju värre pensionärskrämpor. Jag är så glad att jag kan röra på mig. Idag joggade/gick jag en runda och kände att det faktiskt då och då kändes lite roligt att springa i gräset och se alla växter och träd som prunkar precis överallt…
Ska bli kul att se hur länge det håller i sig…Kanske blir jag fast…😀❤️

@Amanda L haha ja så kan en ju se det 🙂
Förr kunde jag träna trots bakfylla men det behövs inte längre. Nu tränar jag utan bakfylla, tjohoi. Och det blir mindre bakfyllemat också så det är ju bra ..

@Amanda L Jag har haft någon liknande klocka. Den funkade bra tills telefonen gjorde någon stor uppdatering och då skulle klockan synkroniceras igen. Sedan blev det något underligt där och plötsligt var klockan inställd på kinesiska ;) Och inte funkade appen längre heller. Någon dag ska jag ta tag i det där igen men just nu orkar jag inte. Kinesiska, inte lätt att komma framåt någonstans där ;)

Vi pustar ut efter stort bröllop på Österlen. Vackert, prunkande, otroligt god mat och vi hann dansa lite också innan hemgång i natten.
Jag drack vitt bubbel och en speciell äppeldryck. Gott!
Nu pustar vi ut framför en TV i lägenheten vi hyrt. Inte bakis, bara lite trött. Och det är sååååå skönt!
Ska försöka träna ihop min dagliga aktivitet senare…:)

@Amanda L låter som en fin tillställning ❤ Härligt också att slippa vara bakis, och att ha goa minnen från en fest i kärlekens tecken.
Vitt bubbel, det uttrycket har jag inte hört förut men gillar det skarpt! Ska nog sno det, om det är ok.
😊

Imorgon fyller jag sex månader. Presenten från mig blev tre! nya örhängen plus att flytta min tråd till Det vidare livet. Jag kanske inte kommer att gå in eller skriva lika ofta, får se. Nu måste jag ta itu med höstens aktiviteter och steppa upp med träningen. Så roligt!
Alkoholen är lagd på hyllan och jag har fått både mer tid och ork för annat. Kram till er alla, både ni som kämpar och ni som är befriade.
Hoppas ni alla får en fin höst!
❤️👍❤️

@Amanda L Grattis till 6 månader🥳 Det jag följt av dig verkar gått spikrakt i din önskade riktning. Du har jobbat på ivrigt med att hjälpa och stötta väldigt mycket. Det är så himla fint av dig. Det är inte alls konstigt om du nu fått nya aktiviteter att sysselsätta dig med, du utvecklas och kreativiteten ökar. Släpp inte forumet bara utan kom in regelbundet, kanske ett par gånger i veckan, bara för att aldrig glömma.

Kram❤️

@Amanda L Grattis till 6 månader!🥳🌺🎉 och välkommen hit! Grattis till att du kunde vända på din kompass mot den riktning som ger dig lugn och ro och förgyller ditt liv. Att bli en sund, tränande, aktiv och reflekterande pensionär är en motivator för mig till att vara nykter, precis som du är nu. Jag är inte pensionär än men när jag blir det så har jag hunnit få in denna livsstil. Du är en stark, lyssnade och stödjande kraft här på AH och det är en oerhörd fin hjälp för så många. Det är fint att vara en sådan medmänniska.

Ha en fin fredag!❤️

@Amanda L God morgon!
Och grattis på 6-månadersdagen! 🥳🥇🎉

Du har verkligen lyckats bra med att lägga ner alkoholprojektet och få tid och krafter till andra saker. Du är definitivt värd de där örhängena! 😍 Du är en stor inspirationskälla för mig!

Bröllop på Österlen, härligt! 😃 Älskar Österlen, finns massor av trevliga utflyktsmål. Får man gissa att äppeldrycken var från Kivik? 🍏🍎

@Amanda L Grattis t dina 6 månader🥳 Önskar dig Lycka till nu när du flyttat över t Det vidare livet🙏🏻 Jag tänker dock att det är viktigt att ha kvar kontakten m forumet och titta in några gånger per vecka.

Allt gott t dig🙏🏻

Kram🥰

@Himmelellerhelvette Tack för hälsning. Jag kommer nog att fortsätta att gå in, redan här igen:)
Men kanske taggar ner lite ... ibland behövs en paus från alkoholen även den som bara är digital...