Idag gick vi omkring i våra nya kvarter. Åt lunch, kollade lite i bokhandel, sniffade runt lite allmänt. Känns helt underbart! Så stimulerande omgivningar! Vi känner båda som om vi har vunnit lotterivinst! Och aa- möteslokal ett par kvarter bort, liksom träningslokal. Detta kommer att bli bra!

@Geggan vad härligt med nya omgivningar som dessutom stimulerar. Och skön känsla av att ha vunnit på lotto. Jag tror dig när du säger att det kommer bli bra. Njut fullt ut av den känslan 🌟

Nu mår jag inte bra. Absolut inte druckit men alla utmattningssymptom på högvarv- huvudvärk, trötthet, ont i kroppen. Kanske har det blivit lite för mycket ståhej sista tiden,lite jobb, resa, lägenhet, sälja mm. O vetskap att det kommer att pågå flera veckor. Måste bara vila nu- synd på de semesterpigga benen. Helt golvad. Nå, det kommer att gå över. Huvudsaken är att jag att stabilt nykter och att det blir ljusare för varje dag. Men usch. Elände.

@Geggan Lyssna på din kropp. Så där har jag också känt i förra veckan, mycket huvudvärk mm, det kan även vara att du är sjuk helt enkelt. Jag mår bättre sedan igår. Hur som helst är vila det absolut viktigaste nu och försöka släppa allt annat. Säkert all stress som varit runt om dig också som påverkat. Och så klart är alkohol bara en djävul som skulle göra det ännu värre, men det vet ju kloka du😀.

Krya på dig och vila!🌷💕

Tack @vår2022 ! Ja, jag vet. Men just såna situationer av besvikelse, man gör allt rätt och ändå stupar man, vet jag att är jättefarliga. För många år sedan var jag nykter i tre år, fick huvudvärk och tänkte äh jag tar ett glas. Det kanske hjälper. Eller det är väl skit samma då. Jag kan lika väl ta ett glas om det ska vara på det här viset. Listig, falsk och starka är vår fiende men vi håller fronten! Tillsammans! Ägnar väl dagen åt bokklubbsbok. Sambon tittar på skridsko.

@Geggan Så bra att du tar hand om dig - du har haft mycket runt dig nu! Du har koll på a-monstret den här gången 👍
Du får vila o ta det lugnt några dagar så piggnar du förhoppningsvis till...
Krya kram från mig 🤗

Idag mycket bättre! Glad igen. Och solen skiner. Känns som en skön dag- inga måsten. Lite promenad ska det bli. Så bra det är att skriva här lite varje dag. Blir tydligt hur livet går lite upp o ner. Tillsammans täcker vi in så många små risksituationer liksom knep att möta dem.

@Geggan Härligt! Sol och vackert väder här med, ska bli en skön hundpromenad idag🌞. Det är i nedgångarna vi lär oss om livet, vad som inte är bra. Det tar vi med oss i uppgångarna och förändrar det som måste förändras. Så vi ska se detta som en helhet, båda delarna är lika viktiga, det är livet! Utan det ena, inte det andra.

Ha en fin dag och njut av uppgången💕🌷🌞