Mitt nya liv

Profile picture for user majken_r

@majsan_nu Hej! Tänkte på fysisk aktivitet, det kan verkligen vara motigt men det hjälper mig otroligt mycket. Äter bättre, sover bättre och mår bättre. Ett lagom mål, typ promenad, var dag gör skillnad. En ljudbok kanske som sällskap? Såg att du sovit gott inatt, härligt! Önskar dig en riktigt fin dag, kram💕

Profile picture for user Rehacer

@majsan_nu
Åh vad glad jag blir att du äntligen fått en god nattsömn! Det gör så mycket!!
Ha en bra skön söndag! 🤗

Profile picture for user majsan_nu

@majken_r o @Rehaser
Hade lite städdag o tänkte "nu blir det ingen promenad" men tänkte om o tog iallafall en liten sväng. Bättre än ingen... Kanske kommer jag att kunna sova en natt till? Hoppas, hoppas! För mig är sömnen så himla viktig, har alltid varit så o har egentligen inget med alkohol/alkoholfritt att göra. Men just nu känns sömnen jätteviktig för mig!
Ha en riktigt fin avslutning på helgen 🥰 önskar jag er o alla forumvänner!
🤗 Kram

Profile picture for user Jan.3.

@majsan_nu Bra tänkt,"bättre än ingen"
Behöver inte vara så långa promenader men
tänker du så varje dag så blir det till slut en vana.

@majken_r @Jan.3.
Tack för att ni peppar mig - det var verkligen ingen långpromenad...
En helt annan sak - ni är ju flera som är runt 50 dagar a-fria. Finns många som skrivit om det fenomenet, tror att @vår2022 har skrivit o även länkat till post akut abstinens. Kan kanske förklara lite av känslorna just nu?
En tanke bara...
Kram 🤗

Profile picture for user Torn

@majsan_nu Riktigt bra där med promenaden Majsan! Snart 6 månader nykter nu också! En dag i taget blir många tillslut, som du brukar skriva.😀 För egen del lossnade det ordentligt just efter 6 månader. Det var liksom som det värsta var över då. En riktig milstolpe. Kanske det blir så för dig också. Jag hoppas på det.

Kram 🤗

@Torn Tänk om det blir så för mig också, jag har ju inte långt kvar till 6 månader! Det händer väl inte på dagen men nog är det annorlunda nu när det gått en tid... Tack för uppmuntrande ord, känns fint att du har koll på oss här i trådarna 🥰
Kram till dig från mig 🤗
ps. Visst skrev väl du om post akut abstinens också? Det är ju ett gäng som är ungefär där o kämpar på...

Profile picture for user Torn

@majsan_nu Jag tror inte jag har skrivit något med just orden ”post akut abstinens” .😅 Men det kanske är det med 50-dagars dippen du tänker på? Det är nog samma sak egentligen.

Ha en bra dag! 🤗

@Torn Ja, jag tror det är samma "fenomen", tänkte att det är en bra påminnelse när allt plötsligt blir kämpigt igen. För mig var det en period - ganska många dagar om jag minns rätt - sen blev det annorlunda på något vis. Sen var det som att det a-fria livet satte sig stadigare på något sätt... Men det behöver ju inte bli lika för alla!
Kram 🤗

God morgon forumvänner 🥰
Ny dag, för mig är det fem månader + 2 veckor a-fritt.
Vet fortfarande inte riktigt hur mycket av mitt mående som beror på livets frågor o hur mycket som hänger på kampen för att förbli a-fri??? En blandning antar jag. Har fortfarande mycket att ta tag i o försöker ta lite itaget...
Önskar alla en fin dag 🤗

Profile picture for user vår2022

@majsan_nu Du kämpar på så fint och grattis till snart 6 månader💪. Det gäller väl bara att hålla i och hålla ut. Du pratar om att du inte rör på dig så mycket så om du får igång den biten, så det kan ju bidra till att det skulle kännas bättre också.

Ha en bra dag🌷💕

@majsan_nu du är så bra helt enkelt! Och tror helt klart att allt är en blandning, det mesta i livet som påverkar oss hör ihop. Stor kram och önskar dig en bra dag med en promenad kanske🥰

@majsan_nu
Livets frågor påverkar hur man mår och jag funderar oxå ibland vad som är det & vad som är vårt jobb med att fortsätta vara nykter. Men livet är upp och ner oavsett om vi är nyktra eller dricker Jag föredrar alla toppar & dalar nykter mer.
Gå ut en sväng du, dra in djupa andetag och lyssna på fåglarna som skvallrar om att våren kommer! ☀️💛

@Rehacer
Du har alldeles rätt i vad du skriver, håller med dig i vartenda ord 🥰
Alternativ till att vara a-fri finns inte!
Kram 🤗

@Friluftstok Tack snälla! Det är en lång process, ibland lätt o ibland kämpigt - men det är nog så att det blir lite lättare vartefter... Så glömmer man lite hur det var I första början, då blir jag påmind av er som är mer i början! Nu har jag ju ganska många a-fria dagar o det är många olika känslolägen under tidens gång...Men rätt som det är kommer suget Lika bra att vara beredd, det gäller att kunna avleda tankarna! Det är ändå värt, vill inte göra om den resan som var i början!
Jag hejar på dig o alla andra. Dag för dag!
Kram från mig 🤗

Profile picture for user Friluftstok

@majsan_nu tycker det är givande att höra om hur ni upplever det, givetvis det positiva men även det som är jobbigt. Det blir så ärligt, rent på något sätt. Jag blir mer och mer irriterad på dagens sociala media-samhälle där allt ska vara perfekt hela tiden. Och för mig som rookie är det skönt att vara lite förberedd på vad som kan komma. Ha en fin kväll och tack för allt du delar och den pepp du sprider i så många trådar 🌷🤗

@Friluftstok Tack 🥰
Fint att du uppskattar det jag skriver, det är så jag upplever mitt a-stopp o det a-fria livet som följer på det. En annan person skulle säkert beskriva det helt annorlunda...
Och morgondagen vet jag inget om. Jag är ändå säker på att den är a-fri 💪
🤗 önskar dig en god natts sömn o hoppas på detsamma för min egen del också 👍

God morgon!
Sovit skapligt trots allt, vaken i "vargtimmarna" tror jag det kallas. Somnade om, vaknade 9.15 efter att jag stängt av klockan vid 8. Borde vara utsövd o solen skiner utanför mitt fönster 👍
Idag står veckohandling o promenad på mitt schema. Vad jag vet ännu...
Ha en fin dag alla mina forumvänner 🥰
Ska kolla/skrolla runt lite här på forumet medan jag dricker mitt kaffe!
🤗 Kram på er

@majsan_nu
Du har sol, jag har ösregn och @vår2022 har snö idag. Tyder på att vi är rätt utspridda i landet. 😁
Ha en skön dag, önskar jag oxå hade sol!
Kram 🤗

God morgon forumvänner 🥰 !
Så här tidigt inlägg har jag aldrig gjort - vaknade o inser att det inte är nån idé att försöka somna om...
Sovit en hel natt, trodde det var fredagsmorgon! Beror nog på stress, ska vara på ett möte tidigt fredagsmorgon. Upptäckte så småningom att det är ju bara torsdag o har inget inbokat förrän kl 15! Då har jag tid hos frissan för första gången på evigheter, ska bli härligt o är en belöning jag ger mig själv 🥰
Det här blir en lång dag för mig som brukar vakna betydligt senaste än vad klockan är nu!
Ha en fin dag o kram 🤗

@majsan_nu låter skönt att ha sovit gott och vaknat tidigt. Skönt att unna sig ett besök hos frissan, brukar pigga upp! Det är du helt klart värd! 🥰

@majsan_nu Godmorgon.
Kan vara bra att gå upp tidigt, kan bli lättare att sova till nästa natt.
Det är i alla fall så jag gör.

@majsan_nu
Godmorgon fina du! Blir glad av att läsa att du haft en bra natt! Så viktigt med god sömn.
Du är väl värd ett frisörbesök! 🤗 Be hen att massera dig extra länge under schamponeringen, skalpmassage kan var en av de bästa saker som finns!!
Ha en toppendag!

@majken_r, @Jan.3. @Rehaser
Tack för uppmuntrande kommentarer!
Jag tar till mig av allt ni skriver 👍
Önskar er en fin dag o kram från mig 🤗

@majsan_nu Härligt med en bra natt. Morgonstund har guld i mund😁. Njut av ditt frisörbesök, det är du verkligen värd! Att känna sig fin i håret ger massor av endorfinkickar.

Ha en fin dag🌷💕

@vår2022 Ja det ska verkligen bli härligt med frissan. Har inte varit o klippt mig på evigheter. Endorfiner är ju bara att se fram emot 🥰
Önskar dig en fin dag också, a-fri behöver jag ju inte skriva till dig - en självklarhet eller hur?
Kram 🤗

Nu mina forumvänner är jag "nyfrissad", så härligt, kan inte minnas när det skedde senast... Lite som en ny människa känner jag mig!
I morgon kommer en ny utmaning - jag ska vara på ett bankmöte för anhörigs räkningen redan kl 9 så jag hoppas verkligen få sova. I morse var jag ju vaken redan före 6 så kanske, kanske kan jag somna o sova skapligt tills klockan ringer - ovanligt tidigt. Eller så kan jag inte somna alls... Det visar sig.
Ja, det var lite från min dag. Nu är det bara fixa köket, lite tv-tittande, The o liten kvällsmacka kvar för min del!
Ha en fin kväll o sov gott ni också!
Kram 🥰

@majsan_nu härligt med frisörbesök! 🤩 Jag kostade på mig en färgning hos frisören efter nyår och är fortfarande så nöjd med resultatet! Du är verkligen värd lite egenlyx och förändring är alltid kul!

Jag har inte hängt med i din tråd men förstår att du har det svårt med sömnen? Nyfiken fråga, är det något som kommit i samband med nykterheten? Jag har alltid sovit som en stock, somnat snabbt och sovit länge oavsett om jag hade druckit eller inte. Men senaste 4-6 veckorna har jag börjat sova så dåligt! Vaknar flera gånger, ofta i vargtimmen, och har svårt att somna om. Tar tid att somna. Lite oväntad konsekvens av nykterheten tänker jag eftersom inget annat i livet ändrats... 🤷‍♀️

@Friluftstok
Egenlyx - vilket bra ord, det ska vi kosta på oss lite nu o då 🥰
När det gäller sömnen/sömnproblemen har det börjat nu i samband med mitt a-fria liv. Tyvärr. Har svårt att somna o när jag somnat vaknar jag ofta i vargtimmarna, tar ett par timmar i värsta fall att somna om! Tankar på allt möjligt mal i huvudet 😭
Försöker tänka under dagen istället o borde ha lite mer fysiska aktiviteter. Målet är att åtminstone ta promenad under dagen - är på gång med det! Hoppas det ska hjälpa + att tiden som a-fri blir ju allt längre - kroppen o tankarna vänjer sig...
Har också en del bekymmer/problem jag måste hantera oavsett, det påverkar väl också sömnen...
Känns som ett rörigt inlägg men är ett försök till förklaring o varför jag har lite svårt att sova. Hoppas det ska bli bättre!
Kram 🤗

@majsan_nu finns det vardagslyx och egentid så måste det ju finnas egenlyx? 🤩

Tack att du tog dig tid att svara. Har läst på så många ställen att sömnen blir bättre när man slutar dricka men för mig har det ju blivit tvärtom. Har också mycket i huvudet så det är säkert det som stör nu när hjärnan inte är bedövad... Hoppas vi båda får ordning på sömnen snart! 🤗

@majsan_nu Låter härligt att vara nyfrissad, ska boka tid snart. Hoppas du får sova inatt, hade du testat melatonin? 😴💕

@majken_r Ja, härligt med frissa o lite fin i håret - en välbehövlig belöning. Skönt att bli lite ompysslad - rekommenderas 🥰

Nej, jag har inte testat melatonin. Kanske ska göra det? Har ju en annan medicin, antidepp/sömn, tycker inte den hjälper sömnen iallafall. Tror inte att man ska kombinera med melatonin? Får fundera... Har du testat o hjälpte det i så fall?.
Nej, ingen vidare sömn i natt heller. Beror nog på att jag oroar mig för ett bankmöte jag ska vara på redan kl 9!
Ha en fin dag 🤗

@majsan_nu Man brukar kunna ta melatonin även om man tar annan medicin, ett kroppseget hormon, men rådfråga såklart😇 Det har hjälpt mig i perioder. Lycka till på banken! Själv ska jag strax iväg till jobbet. Skönt med fredag, kram💕

@majken_r Låter hoppfullt ,jag ska testa, behöver verkligen få sova några nätter nu..
Banken gick bra, får hjälp i bouppteckning för anhörigs räkning.
Nu får vi ha en fin o vilsam o a-fri helg🥰
Kram 🤗

5 månader o 18 dagar a-fritt för mig
idag 👍🥰💪
Närmar mig 6 månader, ett halvår, känns helt overkligt! Lång tid men känns ibland så kort, när blir man en "gamling" tro???
Lördagskram fram mig 🤗

@majsan_nu Grattis, grattis🎉🌟💐. Tänker att du nu är mer erfaren och klok😁.

Ha en fin lördag🌷💕

@vår2022 Tack, hoppas verkligen att det är så, erfaren o klok det låter fint 🥰
Du är inte långt efter 👍
🤗 Lördagskram till dig o oss alla!

@majsan_nu Ibland kan det se lite tokigt ut när vi skriver 😅 Det går ju inte att ändra texten efteråt.
Det där med gamling är nog som i verkliga livet.
Man märker det inte själv.

Hej,
detta inlägg är borttaget på begäran av den som skrev det, hamnade i "fel" tråd.

Vänligen
Li-Lo
Alkoholhjälpen

@majsan_nu Jag är hemskt ledsen. Jag har råkat skriva ett inlägg i din tråd som var avsedd att skrivas i min tråd😣. Snurrade visst till det utan alkohol🤪. Jag ska be admin ta bort det.

Ha det så gott🌷💕

@vår2022 Det ordnar sig, skönt att det inte bara är jag som är snurrig! Nu ska jag ta o läsas ditt inlägg innan sovdags 👍
Kram o sov gott du också 🤗

God morgon världen o forumvänner!
Ny dag, solen skiner o himlen helt blå 😀
Min sömn är fortsatt varierande, i natt jättesvårt att somna men när jag väl somnat sov jag som en "klubbad stock".

@vår2022 Läst ditt långa inlägg om ditt a-fria liv, så starkt gjort! Håller med dig i mycket men mår inte lika strålande o känner väl inte att livet blivit så mycket bättre. Men inte så mycket sämre heller...

Idag ska jag i alla fall börja plantera om mina pelargoner o ta lite nya skott. Och verkligen ta mig i kragen o ta en promenad i solen! 🥰
Önskar er alla en så fin dag som möjligt!
🤗 Kram på er alla

@majsan_nu
Jag har oxå tagit lite sticklingar från mina pelargoner nu. Och sått en massa fröer. Det känns som vår i luften så då blir jag genast sugen på att så & plantera. 🌱
Njut av promenaden!

@majsan_nu Ja, en strålande vacker dag🌞. Kul att börja pyssla med blommor, älskar pelargoner och de är givna sommarblommor. Planterade om min rumsgran som bara växer och växer.

Ha en fin söndag!💕🌷

@majsan_nu härligt att du fick sova som en klubbad säl! Jag har sovit bättre i helgen. Vaknar fortfarande flera gånger men somnat om snabbt iaf...

Visst är det härligt nu när man kan börja fixa med sina plantor igen? ☀️Pelargoner har jag aldrig testat att övervintra och ta sticklingar från, brukar bara köpa ett par billiga krukor på Plantagen 😅 Jag planterade om min chili igår och satte första tomatfröna 🌱

Önskar dig en fin kväll! 🤗

@Rehaser @vår2022 @Friluftstok
Ja, det blev en aktiv dag för mig! Promenad till stan, fixat några ärenden o börjat med pelargonerna 🥰
Känns bra 👍
Hoppas era dagar också varit bra o varit som ni vill ha det!
Nu är bara lite tv kvällsthe kvar sen hoppas jag få sova skapligt. Brukar ju vara lite sisådär med den saken...
Önskar er en fin kväll 🥰
Kram 🤗

Den här dagen ser nästan exakt likadan ut som föregående... Ärenden på stan, promenad dit o hem. Fortsatte med omplantering av pelargoner 👍
Fortsatt a-fri förstås 💪
Det hände en del annat också men nu måste jag försöka sova, är så trött...
Önskar er alla en god natt 🤗

Profile picture for user Argbiggan

@majsan_nu Hoppas du får sova gott inatt. Härligt med en dag med både promenad och plantor. Själv är jag hopplös med blommor. De brukar bara komma hem till mig för att vissna 🙈😂
Godnatt på dig. Kram 🤗

@majsan_nu Hoppas du fått sova gott! Härligt att väcka pelargoner, gå mot våren. Kram🌻

@Argbiggan @majken_r
Jo, jag har sovit ganska bra iallafall en del av natten! Känner mig ganska pigg - hoppas det är så för er också

NEJ! Nu skickar jag igen innan jag skrivit klart...
Är på väg till vårdcentralen nu för att ta några kompletterande prover. Så oroande men nödvändigt.
🤗 Kram

@majsan_nu skönt att du sov i alla fall rätt så bra och känner dig ganska pigg. Oroa dig inte för mycket om proverna nu, du får besked sen och då kan du fundera kring det.

Ha en fin måndag!🌷💕

@majsan_nu hoppas provtagningen gick bra! Är själv en orolig själ när det kommer till sånt så vet att det är lätt att grubbla på... Hoppas dagen i övrigt varit bra! 🤗

@Friluftstok
Ja, själva provtagningen går snabbt, får vänta på att läkaren hör av sig så småningom...Det är ju nu i väntan som oron kommer 😭
Dagen i övrigt har varit lugn, veckohandlat o vilat lite...
Hoppas din dag varit bra o som du vill ha den...
🤗 Kram från mig

Oj, den här dagen har pinnat på o jag har hunnit med en hel del...
Snart klar med mina pelargoner, det blir alldeles för många. Undrar hur jag ska lösa det? Kul att hålla på med i alla fall!
Lång promenad, passade på att uträtta lite ärenden på vägen... Shoppat lite, nya jeans i rätt storlek...
A-monstret har hållit sig på mattan, önskar bara att det fortsätter med det även i kväll! Jag har ju tillräckligt svårt att sova ändå...😭
Lite vila o skrolla runt här på forumet har jag också hunnit med! Mycket att läsa o många som skrivit o lite har jag kommenterat 🥰
Hoppas ni alla får en fin kväll o får sova gott 🤗

@majsan_nu
Låter som en bra dag!
Har du trädgård eller stor balkong så pelargonerna får plats ute sen när de växt till sig? I vinter har mina pelargoner inte alls varit lika tåliga som andra år, många har dött. Trist när det är såna man haft i många år! Har några rosenpelargoner som jag fick efter morfar som jag är extra rädd om.
Älskar blommor och det är en bra sysselsättning som gör att man inte tänker på annat.
Hoppas du får en god nattsömn inatt! 🤗

@Rehacer
Det var en bra dag, så skönt att vara a-fri o orka vara aktiv med lite allt möjligt 🥰
Och min sömn har varit så god, borde kanske få ett eget inlägg!
Men jag skriver det här - jag har sovit HELA natten för första gången på evigheter!!! Så skönt att vakna, kolla på klockan, 6,25, inte en timme efter att jag somnat o inte i vargtimmen. Kan nästan inte tro att det är sant men så är det 👍
Så nu önskar jag alla oss här på forumet en fin dag trots att det är gråväder ute.
🤗 Stora kramen

@majsan_nu Grattis till en hel natts sömn! Du kämpar verkligen på med näbbar och klor och ger dig inte i första taget💪. Härligt att du fått positiv utdelning på sömnen i natt.

Ha en fin dag!🌷💕

@vår2022 @Rehacer @Jan.3.
Ja, det känns helt underbart! Var längesen o jag hoppas att det kan fortsätta fler nätter...
🤗 Kram på er o alla andra forumvänner!

@majsan_nu vad härligt att du äntligen fått sova en hel natt! Sömn är ju så viktigt! Hoppas även denna natt blir bra för dig 😊

@majsan_nu Men wow!! Så härligt att du fick sova så gott! Blir glad för din skull, du är verkligen värd detta och hoppas det håller i sig💕

@Friluftstok
Ja, jag hoppas på ännu en natts sömn!
Skulle vara så skönt - att bli helt utvilad...
Nu har jag som många andra kollat på nyheterna om Putin o vad som händer, det kan ju göra vem som helst sömnlös 😭
Jag säger Godnatt i alla fall o hoppas på det bästa...
🤗 Kram på er alla forumvänner

@majken_r
Ja, hoppas på ännu en natts sömn!
Skulle kanske inte kollat nyheterna, dom kan ju göra som helst sömnlös 😭
God nattkram från mig 🤗

God morgon världen o alla forumvänner!
Hade svårt att somna, det snurrade i huvudet av alla sorgliga nyheter, känns overkligt...Men det är det inte, kollar lite nyheter nu på morgonen också.
Får väl begränsa mig lite o tänka på den "lilla världen", min a-fria väg fortsätter, känns trots allt helt ok. Sov tungt när jag väl lyckades somna, sovit några timmar djupsömn i alla fall...
Ha en fin dag trots allt det svarta ute i världen... Kram på er 🤗

Ett extra inlägg - måste bara skriva!
Posten kom just, besked från vc läkaren, ALLA MINA PROVER ÄR BRA O INOM REFERENSVÄRDEN om jag läser rätt vilket jag hoppas att jag gör! Läkaren skriver ju att de prover jag fick ta om är ok nu 👍🥰💪
Är bara tvungen att skriva, har oroat mig så mycket!
Glad 🤗 Kram

@majsan_nu GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!🥳🌟💐. Nu kan du släppa denna oro. Så jäkla bra kämpat av dig, antar att en del har haft med alkoholen att göra.

Njut av den goda nyheten, jag är så glad för din skull!❤️

@majsan_nu men, vad underbart!!! Åh, så glad för din skull!!!!💕

@vår2022 @Jan.3. o @majken_r
Det känns verkligen så bra, har oroat mig så mycket 😭
Nu är jag ju en sån person som lätt blir orolig över allt möjligt - men hoppas att det kan vara lite lugnt nu...
Ha en fin dag 🤗

@Rehacer
Tack snälla du 🥰 Ja, det känns superbra!
Hoppas det traskar på för dig också, vi är så bra o tillsammans bli vi ännu bättre 💪
Styrkekram till oss alla 🤗

@majsan_nu åh vad skönt med provsvaren! Grattis! ⭐ Var ju själv där för inte så länge sen med ett förhöjt värde så jag vet vilken oro det för med sig och vilken lättnad när de nya proverna är okej! Andas ut över det nu och skippa nyheterna 😅 Jag är en orolig själ som slutade kolla nyheter för flera år sedan. Det triggar mina katastroftankar så jag har slutit fred med mig själv om att det är bättre att vara obildad och lycklig 🤣 Sån tur är är jag bildad inom mycket annat så jag kan leva med att vara sämst på nutidsorientering. Ha en fin helg! 🌷

@Friluftstok
Tack! Det är verkligen skönt att få bra besked, oro är ingen positiv känsla...
Jag försöker göra som du skriver - andas ut 👍 men skippa nyheterna helt det klarar jag nog inte! Lite lagom koll vill jag nog ha...
Önskar dig en fin lördag 🤗

@majsan_nu grattis till att provsvar ser bra ut! 💕🌸 Det måste vara en lättnad.
Hoppas du har en fin helg förövrigt 🌹

@Argbiggan
Ja,jag är jätteglad för det! En stor uppmuntran att fortsätta mitt a-fria liv 👍💪🥰
Hur går det för dig?
Lördags kram kommer här 🤗

@majsan_nu det går bara fint för mig. Tack för att du frågar 🤗
Förstår att det blir en motivator.
Hoppas du får sova gott inatt.
Kram tillbaka 💕

Idag har jag inte lyssnat så mycket på nyheter från den stora världen, är så sorgligt o ganska otäck utveckling - inte förstår jag hur det ska gå/bli 😭
I min lilla värld är det fortsatt a-fritt o det går fint 👍 Dagen har bestått av "kontorsarbete" o test av div. olika lösenord till sidor/grupper jag är med i...
Så nu ska jag vara uppdaterad!
Nu blir det rast/vila resten av kvällen, lite tv, kvällsthe o en ostmacka kanske? Har inte inhandlat något lyxigare, det är en sak jag behöver bli bättre på...
Ha en fin kväll alla forumvänner 🥰
🤗 söndagskram från mig till er!

Profile picture for user Kebne1

Jag slutar också följa utvecklingen. Oron äter upp en. En kväll som denna skulle jag vilja trösta mig med en semla. Får bli en apelsin. 🕊🇺🇦

5 månader o 4 veckor står det vid min inloggningsbild idag, det betyder väl ca 6 månader i morgon 🥰
Tror mig minnas att räkningen slår över mellan måndag o tisdag så imorgon kanske det står 6 månader - kan det verkligen vara möjligt?
Tiden är ett märkligt fenomen, kort tid o lång tid kan kännas som samma tid om ni förstår hur jag menar... Nu blev det lite filosofiskt, lämnar det nu!
Den här dagen verkar bli ganska lugn, solen skiner o vi ska iväg på några ärenden.
Hoppas ni alla får en fin fortsättning på dagen 🥰
🤗 Stor kram på er från mig!

@majsan_nu Grattis!🥳💐🌟 6 månader är stort! Förstår vad du menar, en tid kan kännas både kort och lång beroende på i vilket perspektiv man ser på det. Nykter 6 månader känns som lång tid, men nykter 6 månader på ett helt liv kan kännas kort. Här skiner solen också och det var en skön lunchpromenad med vovvarna.

Ha en fin dag och fira dina superbrakämpade nykterhetsdagar!💪🌷💕

@majsan_nu
Grattis!!🌸💪🌹
Ville poppa in och säga hej och höra hur det går för dig och ser ju att det går hur bra som helst. Du är en kämpe och en förebild.
Ha en fin kväll 🤗 kram 💕

@majsan_nu Tänk, du vaknar till ett halvår i morgon. Du är helt fantastisk, ett så fint jobb du gör för dig själv och så viktig du är här i forumet. Hoppas du får sova gott⭐️