@prinsessa Hej bästa prinsessa. I förmiddags kändes det så motiverat, men tyvärr så var jag svag i eftermiddag. Kämpar med anhöriga som tar mycket kraft, ja av åldersskäl. Inte så att jag har supit till men det blev några öl och ca 30 cl rödvin nu på kvällen. Tycker ändå över tid att jag minskar min konsumtion men samtidigt så skräms jag över min dåliga karaktär. 😢 Hoppas du inte sparkar ut mej ur ”kaffegruppen” då jag känner att jag hämtar kraft i inläggen och som sagt, det går sakta men ändå framåt känns det som. Tack för din pepp, och fortsatt fin påskhelg på Dej.

@prinsessa Tack! Har sovit gott och är inte bakis, blev som sagt inga stora mängder igår. Ser fram emot denna soliga påskdag, en utmärkt dag för trädgårdsarbete 💪
Ha en fortsatt fin helg.

En sån dag! Min svärfar gick bort i kväll, var lite väntat i och för sej men det smäller ändå till. Min gamle far är förvirrad och sjuk, står han på tur? Tyvärr så funkar varken yoga eller långpromenad idag, inte alkohol heller men det fick bli en skvätt vin och några öl idag. Så mycket tankar som far runt just nu. Ja ja, det lugnar sej hoppas jag. Vill understryka att jag inte super till, tar bara några glas. Tungt just nu 😢

Känner av att det varit för många lediga dagar, i kombination alla känslor som tyvärr resulterat i för hög konsumtion 😢 Men nu är det vardag och jobb igen, jobbar hemifrån men inget dricka då, där håller jag mej. Har en del att uträtta efter jobbet så det blir ingen tid för öl, skönt.
Ha en fin och nykter vecka 💪

Jag drack igår tyvärr för mycket i kväll blir jag nykter. Dricker alldeles för ofta men inte varje dag. Hänger du på och tar en nykter kväll du med? Så skönt att vakna pigg på lördagen ju🤗