Hej! Mitt nick är efter en mousserande dryck. Djävla illa valt, då jag själv mest kan liknas vi en avslagen mellis. Jag är halvny här. Har hukat under en stark kvinna vid namn lillablå på anhörigsidan. Men nu tror jag mig vara redo. Jag måste vara det. Min historia är på inga sätt unik. Ni kommer dessvärre ändå få ta del av den. Just nu behöver jag bara lite teknisk support och sen följer booooooring./R

Stigsdotter

Men blev glad åt att se dig! Skrev ett inlägg i min egen tråd kort efter min "treårsdag" och då Mulletant noterade att hon "sett" dig här, kutade jag direkt hit. Tänker på dig ibland! Det händer att jag känner en saknad efter dig och andra, som vänner jag haft men förlorat. Det gläder mig att du är någorlunda kvar på banan i alla fall. Allt gott!

Lena72

Hej
Har under 4 kvällar sträcktläst din tråd. Förstod att du inte är här längre men vill bara säga.... Vilken resa du har gjort! Det är en bedrift att du när nykter efter alla smällar. Det känns tomt att jag inte har nått att läsa ikväll.....
Hur har det gott med din yngsta son, flyttade du?, Hur går det med ditt ex? Frågorna är många.... Det känns som om "boken" slutade mitt i. Hoppas att allt går bra för dej!
Har själv just hamnat här på detta forum tyvärr.... Har bara börjat nosa på mitt problem men dricker ff varje kväll. Men har fått upp ett hopp om förändring. Tack för att du under dessa nätter har gett mej ett ljus/ hopp om att det går att förändras....
Tack

Hej Dompa! Så bra att du återvänder hit och delar dina tankar. Som du ser är du saknad av och en förebild för många. Själv tittar jag in tillfälligt efter lång tids frånvaro. Beklagar verkligen din förlust. Var rädd om Dig. Kram Anonymt

Tilde

Idag har jag hälsat på i min gamla tråd, läst hela faktiskt...
Och så ville jag hälsa på hos dig och ser att din Rivis är borta. Förstår din frustration i tomrummet efter henne. Hoppas det känns bättre nu när lite tid gått.
Blev ändå glad att se ett livstecken från dig.
Kram Tilde

av allt möjligt som hör till forum, människor här och sånt vi delat här. Och då ingår du Dompa.... oundvikligt är du en del av min forumvärld. Hoppas allt är väl och att Rivis följer dig troget som skyddsängel. Kram och så / mt

Dompa

Hej mina vänner. Tuff dag idag så jag loggar in och "tjuvläser" lite. Känner att jag saknar mina "kära" , ni som blev en del av min familj. Men är samtidigt glad att inte se er här...att ni inte gått vidare utan tagit en annan stig.
Kram & så/R

Tilde

... få ett livstecken från dig Dompa! Ja det är skönt att titta in och läsa lite ibland här, det gör jag också trots att livet är bra och för det mesta ok... ☀️
Saknar också "er som var så nära" då för några år sen... Det var så gott att ha varandra att stöta o blöta med. Hoppas du har det bra. Du skriver du har en tuff dag men hoppas de flesta dagarna är goda ?
Kram o så... Tilde