Hello 🙂

Då var det skönasöndag igen, veckans mest rofyllda dag. Är glad att möta regnet idag och har haft en bra och trevlig vecka trots att det åter blev för många kvällar med enheter. Idag är blir mest en lugn och skön dag med träning, serier och vad nu andan faller på. Njuta lite av att det är svalare.

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram

Härligt! Första gången jag skriver här i tråden. Kul att läsa alla inlägg.

För min del har det bara varit strålande sol och värme i helgen. Utmanade mig själv i min resa mot måttlighet och höll mig till totalt 3 enheter i helgen, vilket ligger under det mål jag satt på max 4-5 enheter per helg. Är väldigt ny på min resa mot måttlighet med känns bra att jag lyckats hålla det den här helgen. Nu är det bara att tuffa vidare. Ingen bakfylla utan tidiga mornar med mycket energi i kroppen!

Ska bli mer aktiv här i tråden, här frodas gemenskapen märker jag!

@Natalia God morgon på Dej, och alla andra med i stugan. Grannarna var över på grill i fredags, en härlig kväll med sommarvärmen långt in på natten 🙏 Lördag blev en trädgårdsdag, i värmen 😅 Söndag, ja dom kom regnet så det passade bra att mysa inne och bland annat städa i källaren, fixa och dona lite 💪 Ha en fin måndag 🥰

Hello

@Källarmannen låter som en trevlig helg 🙂
@prinsessa så skönt med semester för dig snart! Välförtjänt. Själv sitter med kaffet ute på gården under ett 🌳 och har just besök av några söta småfåglar men har inget att bjuda dem på. Ska åka och handla och ladda kroppen med mat inför träning med energiknippet i eftermiddag.

Önskar en bra start på veckan 💕

Hörrni ta hand om er i värmen!
Jag har evakuerat till skuggan under ett träd igen.
Inte allert alls men det beror dock mest på alldeles för bristfällig sömn. Har lite svårt att känna mig taggad inför eftermiddagsträningen men längtar ändå. Lokalen ligger i en sval källare. Känner ingen energi till musklerna idag och vill egentligen mest åka dit och lägga mig på mattan i svalkan o vila men lite ska jag väl se till att röra på kroppen ändå 🙂

@Natalia Här hemma blåser AC,n sval 😁 Men jag skall ut och härja i värmen strax. Skall iväg till tippen och slänga lite bråte och så. Gör säkert gott med lite gym, då sover du nog gott i natt skall du se ☺️ Ha en fin kväll.

Jaaa @Källarmannen, det var kanonskönt. Piggnade till och det blev en bra träning 🙂
Tippen, ååå vilken ångest jag får!
Skulle bannemig behöva en källarman. Egentligen. Iaf ibland. Men har ju liksom valt bort egna källarmän för nu. Har dock en hel del källarmän som vänner.

Godmorgon!
Lite bättre sömn inatt och

Sitter på balkongen med andra koppen kaffe och planerar dagen. Hettan inne i lägenheten förstör dagsplaneringen. Beställde hem en liten portabel kylare man fyller med vatten men fästet i locket var trasigt redan vid ankomst. Har inte ekonomi för nån ordentlig AC. Vill förstås skicka den tillbaka men tror nästan jag behåller den ändå då det är lite akut att finna iaf lite svalka i denheta takvåningen med fullt solläge.

Hur känner ni andra inför midsommar med de här enheterna? Jag känner att det blivit alldeles för frekventa kvällar med enheter för mig bakåt och att jag egentligen borde avstå. Men jag tror jag får svårt för det då även mina sällskap som endast dricker ett par glas på högtider dricker just på midsommarafton. Dilemmat jag själv upplever beror mest på att jag isf behöver inhandla imorgon och att jag har lite svårt att låta bli att öppna en flaska om det finns hemmavid.

Nä, jag ska lugna tanken inför midsommar. Funderingar över enheter skapar ett oönskat sug hos mig känner så jag skiftar hellre fokus åt annat håll. Idag är en pigg och bra dag. Igårkväll blev inga enheter och nu ska jag göra det bästa av den här dagen. Blir ingen träning ihop med energiknippet idag men ska nog träna lite hemmavid, ta en promenad och omge mig av lite natur. Beta av todo-listan och försöka sola lite.

Önskar er en skön onsdag 🥰

@Natalia En härligt onsdag önskar jag Dej, och även till Er andra i kaffestugan 🥰 Ja, midsommar är ju en högtid som gärna förknippas med ett gäng enheter, men vi får hjälpas åt och ha fokus på hur otroligt skönt det är att vakna upp utan ångest och huvudvärk 💪Ha de bäst i sommarvärmen.

@Natalia Min midsommar blir utan enheter. Traditionen är att vi sover över men jag har messat att ”jag kör” och halvljugit lite om vad vi ska göra dagen efter. Lite fegt kanske men skönt att ha frågan avklarad. Personerna vi är hos skulle jag kunnat vara sann emot och kommer att vara det vid ett bättre tillfälle. På midsommar kommer däremot en del festglada som vi aldrig träffar annars och dem vill jag inte berätta något för. Jag ser fram emot att det ska komma barn på festen och jag ska vara bästa lektanten och dansa, leka och bada med dem. Det ska bli så kul!