Godmorgon denna måndag i kaffestugan!
Natalia: Jag tycker du är duktig med dina intag! Fortsätt så!
Dricker gott kaffe nu på morgon innan jag strax ska iväg. Lämnar bilen hemma, då det är risk för halka och annat otrevligt. Vi får hoppas att tåget går idag! :-) När jag ska iväg på jobb på fältet är det verkligen inte krockkudde för enheter. Känns så bra idag!

Nu skapar vi en bra måndag!

@prinsessa Var inne och kollade om det var någon aktivitet här, och då såg jag att jag skrivit fel, jag menade naturligtvis att det ÄR, inte inte, en krockkudde :-)

Önskar er en fin måndagskväll, i morgon blir det gott kaffe!

Godmorgon alla i kaffestugan!
Dricker gott kaffe här hemma, blir hemmajobb idag. Inte det bästa vädret med all snö och då är det gött att kunna vara hemma och jobba. Det är dessutom semmeldagen, kanske blir det en semla senare idag.
Ska ta och unna mig en enhetsfri tisdag!

Godmorgon @prinsessa!

Fick alldeles för få timmars sömn och jobbar långpass idag men är en ledig imorgon. Vill inte förstöra återhämtning och energi inför morgondagen och lovar mig själv att låta bli enheter ikväll.

Nu skapar vi en ny dag ❤

Godkväll!

Jag överlevde långpasset men det kändes att sömnen blev för knapp. Huvudet gick baklänges men det gick bra. Inga enheter för mig ikväll och har inte besvärats av några radiostyrda impulser. Det kan faktiskt hända även om jag vill lova mig själv att låta bli. Att plötsligt far jag iväg och köper en flaska att ha när jag kommer hem. När jag kommit hem är jag sällan lika lockad men då den redan finns får jag svårt att låta bli den.

Har en ledig dag imorgon men sen ett par till långpass så jag behöver låta bli enheter imorgonkväll med. Behöver min energi och återhämtning.

Önskar er godnatt 🥰

Godkväll!
Kikar nog egentligen mest in för att det blivit en rutin till morgonkaffet eller när jag kommit hem och slår mig ner 🙂
Ska varva ner efter jobbet nu och det blir framför nån serie en stund. Inga enheter här ikväll. Jobbar långpass imorgon med och skulle inte mäktat med nåt sånt ikväll ändå och inte haft några besvärande impulser som ställt till det beslutet idag.

Kryper ner under täcken och filtar med kissarna och önskar en godnatt

Godmorgon i kaffestugan! Lite trött efter veckans jobb, men lite kaffe råder bot på det mesta. Måttligt intagande av enheter denna vecka, alltid något, men måste minska mer känner jag. Det går iallafall framåt!

Nu skapar vi en bra fredag!

Godmorgon @prinsessa!

Idag är det fredag och efter dagens långpass några sammanhängande lediga dagar även för mig och det ska bli skönt och det behövs.

Kikar in och hoppas ni kan skapa en så bra fredag det går. Det ska jag göra.
Kram ❤

Kikar in på lördagskvällen och säger hej! Inget kaffe såhär dags. Haft en vilsamdag med solsken.

Visst är det skönt att snön är borta källarmannen!
Hoppas du njuter av din ledighet Natalia!

Snart blir det mellomys.

Usch jag kikar in och ställer mig i skamvrån. Den här senaste två dagarna gick snett så det blev en hög veckokonsumtion totalt. Det känns inget vidare att presentera kvällar med enheter den här Söndagen ☹️
Idag blir inga enheter och nästa vecka ska se bättre ut.

4 🍾
3 🍏

Kikar in och önskar en Godmorgon och en skön söndag!

@Natalia Du ska inte stå i skamvrån, idag blir det utan enheter och jag hänger på dig. Alltid skönt att börja veckan på ett bra och piggt sätt.

Jag hade mellomys igår, med måttliga enheter, bra idag. Ska njuta av söndagen, ska äta semla med en kompis! Mums!

Kikar in igen men med kaffekoppen.
Vill inte stå i skamvrån mer. Har nog nämnt tidigare att det här offentliga forumet inte riktigt är min arena när det kommer till att diskutera enheter. Det är för att jag föredrar att prata om sånt direkt med någon verbalt och utan fördröjningar. Men jag uppskattar ändå sammanhanget 🙂

Har blivit förkyld här och har ett fortsatt träningsuppehåll. Det ena har avlöst det andra sen före jul. Jag får ägna mig åt promenader tills jag blir frisk igen.

Har en lite lugnare period i arbetsschemat kommande veckor och har ett par till lediga dagar innan nästa pass. Det känns skönt att få hinna med att tänka på nåt annat.

Kommande vecka vill jag ha 0 kvällar med enheter. Vi får väl se hur det går. Det här med vilja och resultat brukar gå lite snett för mig på enhetsfronten. Jag märker att jag fortfarande inte hittat ett mindset som inte triggar mig när jag tänker mig att helt låta bli. Igår hade jag inte tänkt mig enheter alls och hade inget sug men åkte ändå och köpte vin. Det får mig förstås att känna mig bra värdelös. Igår var det nog just tanken av att helt avstå en period som triggade mig igen och det blev åter ett skit-samma-jagdrartillbolaget. Det kan också vara så att jag blir lite vilsen min första lediga dag. Idag känner jag inte så men den första lediga dagen känner jag helt går till att bearbeta och reflektera över situationer. De långa passen ger inget utrymme till sånt när jag jobbar. Det behövs och jag känner att det tar en hel dag innan jag kan rikta tankar åt annat håll och börja känna att jag är ledig så det känns riktigt skönt att jag har några till lediga dagar. Vill inte förstöra dem med kvällar av enheter.

Det känns som ett riktigt ras att det blev 4 kvällar med enheter denna vecka. Det är alldeles för mycket!
Känner mig ändå välmående idag och det beror på att fick mycket sömn Igår. Var jättetrött igår och passade på att inte göra nåt annat än att vila. Sov några timmar tidigt på kvällen och fick 5 timmar till sömn under natten. Jätteskönt. Nu är det en lång morgonstund med gosekissen i famnen. Den andra ligger i fönstret och tittar på fåglar.

Det är en skön söndag 🥰

Godkväll i stugan.
Har haft en skön dag. Den hade varit mer produktiv om jag låtit bli enheter igår men den har varit trivsam ändå. Kikat på serier, gjort ett litet litet ryck hemmavid och åkt och handlat två vändor. Sista vändan tänkte jag att jag ville ha nåt gott till kvällen men kom hem med ett nytt vitamintillskott och lite mattillbehör. Jag får väl vara glad att jag inte har ett besvär med godis eller snacks. Inte ens chokladglass lockade.

Känns jätteskönt att få vara ledig ett par dagar till 🥰

Hoppas ni också avnjuter skönasöndag.

Kram

Vill inte jobba långpass idag. Är lite krasslig med massa hosta och bihålor. Sitter och piggnar till över kaffekoppen. Har hunnit koppla bort jobbet de lediga dagarna och det känns skönt. Känns också skönt att det är en lite lugnare veckor på jobbet och inom kort en till period med fler sammanhängande lediga dagar.

Vill lova mig själv att låta bli enheter ikväll. Önskar en Godmorgon och nu ska jag skapa en ny fin dag ❤