@Natalia Nämen usch! Kan du inte sjukanmäla dig? Du ska väl inte jobba när du är sjuk?
Jag dricker gott kaffe, ångrar inte mitt val igår, ska snart iväg på jobb.

Nu skapar vi en bra onsdag! Snart är det vår!

Godmorgon denna fredag! Sovit gott och känner mig ganska utvilad med kaffet i handen. Gott kaffe!
Ska snart iväg på jobb! Nu skapar vi en bra fredag och en bra helg! Måttligt ska det bli!

Godkväll @Källarmannen!
Jag har inte hunnit reflektera över sidan så mycket. Första dagen kändes det lite bångligt att hitta kaffetråden kanske 🙃

Nu ska jag landa efter dagens långpass. Inga engeter för mig. Önskar en god natt ❤

Godmorgon alla i kaffestugan denna söndag! Dricker gott kaffe efter måttligt intag framför mellon. Fel låtar vann om ni frågar mig. Jag gillade Scarlet och Lia Larsson. Glada låtar!

Nu blir det snart en promenad och känna in att våren är på väg, ska träffa några vänner i eftermiddag, inga enheter. Blir bra det här! Vi skapar en bra söndag!

Hej vänner. Längesen jag var här. Min situation på arbetet har fortsatt vara väldigt besvärlig, och denna veckan sjukskrev jag mig till slut. Tror att jag hittat ett förhållningssätt och en plan. Laddar om, igen. Önskar er en fortsatt fin söndag.

Hallå @prinsessa!

Jag fick sova gott inatt och börjar lite senare idag. Känns skönt. Ska ge mig ut i fina vädret och handla lite innan jobbet 🙂

Det blir inga enheter ikväll.
Nu skapar vi en skön söndag ❤

Det är inte riktigt väder ännu för rogivande måltider i naturen vid vattnet. Isf hade jag behövt en värmande eld och det får bli en annan dag. Men naturen är alltid fin oavsett. Just nu sitter jag på en mysig plats i naturen men i bilen och äter lunch. Snart kommer våren igen 🥰

Försöker landa efter dagens arbetspass och det brukar ta lite tid. Dagen har varit bra men dagarna bjuder på mycket och jag när jag kommer hem så sent går jag inte in i reflektioner och lösningar för då skulle jag aldrig somna. Det spar jag till dagen efter. Känner mig också glad över att ha stöd av propavanen som en del i nedvarvning.

Att låta bli enheter är inte svårt ikväll och söndagar är tacksamma på så vis iom att bolaget är stängt. Köper som jag nämnt aldrig hem ett stående lager.

Önskar oss god sömn inatt ❤

Godmorgon i kaffestugan! Dricker kaffe innan det är dags för jobb. Enheter igår, inte bra. Onödigt. Men jag är enhetsfri idag. Så får det bli!

Nu skapar vi en bra tisdag!

Hallå i stugan!

Det blev oönskat enheter för mig med igår @prinsessa. Fick sömn inatt ändå så jag känner mig rätt utvilad. Brukar annars vakna mitt i natten och inte kunna somna om när jag druckit vin, oberoende av mängd.

Det är en ny fin dag. Ingen sol men det är ändå ljust och lite mildare. Ska göra det bästa av den 🥰

Hallå där i kaffestugan!
Inne på min tredje kopp idag. Dricker oftast hela dagsransonen av kaffe på morgonen, förmiddagen. Inte varit här på ett tag, kanske för att jag hela tiden trillar dit, och har dåligt samvete. Jag har skrivit upp mitt intag i några veckor nu, och jag ser mönstret. Veckan börjar ganska bra, med inget eller mycket lågt dagsintag (max1-2 enheter), men sen tycker jag mot slutet av veckan att jag "varit duktig" och så belönar jag mig med fler enheter. Jag ser också att jag aldrig överstiger 5 enheter / dag vid något tillfälle, att jag har en inbyggd "broms". Dricker aldrig sprit eller öl, bara vin.
Får ont i magen av att tänka på hur många enheter som jag intagit under mitt liv. Varför är det så himla svårt?
Önskar er alla en härlig dag!