Aprilgänget💪💨❤️

@Cilla8, @Fröken H, @Kärring och bästa ”mentor” stödet @Miss Mary Poppins och många fler stöd - och självklart alla som vill läsa eller joina👌

Vårt lilla gäng skriver så mycket till varandra, vi missar saker, viktiga pep, viktiga tankar, viktigt stöd i olika slingor - här har vi en länk där vi kan skriva till varandra samlat om det behövs (vi har ju våra personliga trådar oxå). Vi försöker kolla varje dag så är det ingen som kör i diket utan att i allefall någon i ”gänget” kan fiska upp❤️

Jag sitter ffa med samma glas rött. Handlade cigg och rökte en. Flyttade över kuddar och täcke in i extra rummet.
Jag har sagt till honom att säga som det är. Vad som helst. Ska vi kämpa eller inte? Jag är beredd att göra vad som helst om jag vet att det finns något kvar. Jag får ingenting tillbaka som svar. Inte ett ljud. Det skulle räcka med "älskling jag vet inte".
Min närstående med stroken är alltså min storebror. Jag sitter i världens kris och får ingenting. Inget stöd. Bara stora suckar när jag säger att jag vill veta var han står.

Anonym26613

@Fröken H Dagen är snart slut. Kan vi försöka att inte göra den värre.. kanske hälla ut vinet? Det kan kännas förstärkande. Du har inte gjort något fel. Saker händer utan att vi alltid har kontroll över dem. Men vad gör vi av det, kan lära oss nya sätt att agera och vara. Vågar du släppa vinglaset?? 💚💚💚

@Fröken H

Åhhh så tråkigt att höra att han inte finns där för dig och fruktansvärt att det är din bror som fått en stroke! Önskar jag kunde krypa igenom här och ge dig en kram❤️

Snälla, häll ut glaset och kryp ner i sängen så tar vi nya tag imorgon?🙏❤️

@Fröken H Kära du! Vi finns här och stöttar dig! ❤️ Vi är ett team, Aprilgänget! Vi sitter i båten tillsammans och du är klok och stark och vet vad som är bäst. Drick inget mer, gå och lägg dig och försök att sova. Ta alla tankar i morgon, när hjärnan är klar igen.
Skit händer och nu hände det, men nu gäller det att samla ihop dig och ta nya tag.
Vi finns här ❤️

Jag om någon känner väl till hur det är när ens respektive tiger! Sambon är en sådan person och jag försöker lära mig hur jag ska hantera det. Idag (efter 2 v) har han äntligen faktiskt uttalat orden att han verkligen vill fortsätta Leva med mig. Det kanske inte är en katastrof, det kanske bara behövs lite tid för er att tänka igenom saker. Försök (lättare sagt än gjort) att inte haka upp dig nu utan lägg dig och ta det i morgon.
Stor drak-kram till dig! ❤️🐉🔥

@Miss Mary Poppins jag har typ 1 klunk kvar. Dricker det. Tar lite till och 1 cigg. Sen sova.
Ser fan fram emot att vara med mig själv. Singel. Det har jag inte varit ordentligt sen jag var 17. Det kommer alltid nån snubbe som sabbar min singel flow. Kanske dags att bygga upp mig själv innan jag fyller 50. Nykter, stark och fräsch.

Anonym26613

@Fröken H nya tag imorgon 💚🙏💚🙏💚 Vi får se hur känslorna och tankarna känns då. Krya på dig från ruset och sov så sött 😘❤🌸

@Fröken H, det är hemskt att gå runt i ett hem med någon som sänder ut så dåliga ”energier”
Du har rätt i att det är bättre att bygga upp dig själv än att gå på tå för någon som inte ens har ryggrad att tala om vad det är för fel! 👿
Hoppas du mår bättre imorgon. 🙏💕
@Lily 63, min pappa gick också bort för två månader sen. Jag klarade inte heller av att hålla mitt löfte då. Känslorna tog över . Men är 6 veckor nykter idag för jag tog nya tag💪🏼
Ge dig själv den stoltheten med! 🌸

Godmorgon gänget! 3e söndagen jag vaknar utan att vara bakis! Denna känslan kan jag vänja mig vid - blev t.o.m lite mys med maken här på morgonkvisten 😂😉 - kommer inte ihåg en morgon deeeet hände sist😂😂😂❤️

Kan verkligen vänja mig vid det här livet men hoppas att jag kommer vara lite piggare idag!!

@Fröken H Nya tag idag - hur känner du dig? Kan du ta dig an det du måste? Sovit ok? Bad för din bror i går kväll🙏

Våra vägar kommer nog för alltid kantas av stora problem, mindre problem och vägbulor. Det vi inte kan kasta på brasan får vi ta tag i. Känns som om A kommer att vara ett stort problem (även utan) resten av livet men bortsett ifrån det så toppar relationer med andra människor alltid problem listan - nykter eller onykter! Det är helt enkelt bara svårt!

❤️

God morgon gänget! Jag föll lite på målsnöret igår kväll och drack ETT glas rött. Det gav mig ingenting, nada, zero. Jag är nog ingen person som minglar med ett-två glas över en kväll. Dag ett idag också då 😒. Nu jäklar ska vi heja mig och oss över nästa vecka och framförallt nästa helg!

@mrsWB Nämen morgonmys! 🙈🥰 ändå ett bra tecken 🤣😇

@Fröken H och ni andra. Nu tar vi nya starka friska tag idag va? 💪✨💃

@Futurista

Tycker att 1 glas räknas som en liten, liten sten - inte ens än vägbula😉 Uppmuntrar inte beteendet 😂😉 men ändå... Måste man räkna om då? Upp till dig men jag räknade inte om när jag drack 2 glas en kväll - var så nöjd att jag inte ville ha mer men sov skit och ska helst inte göra om det...! Bra att du är ärlig💪

@MrsWB Ett glas är ju ingenting så sett. Men jag väljer att räkna helvita dagar. Det är det jag strävar efter, en längre helvit period. Men man får ju göra precis som man vill! 😘💪

Känner igen det där med sömnen. Den far direkt för mig när jag har procent i blodet. Sömnproblem och ångest, direkt! Inte nu av ett glas men direkt det blir fler än två, och det blir det ju oftast.

Ha en skön söndag!!

Godmorgon alla. Kort uppdatering eftersom jag jobbar.
Sov skit, kanske 3 timmar. Jag funderar på särbo, hitta nån möblerad liten lya nånstans i en villa eller nåt. Träffa sambon när vi känner för det, inte låta vardagen komma emellan. Läst på om min anknytningsmodell, otrygg ambivalent, så pusha bort och dra tillbaka är min metod. Konstant rädd att bli övergiven. Det är inte lätt att vara jag. Än mindre min partner...