Aprilgänget💪💨❤️

@Cilla8, @Fröken H, @Kärring och bästa ”mentor” stödet @Miss Mary Poppins och många fler stöd - och självklart alla som vill läsa eller joina👌

Vårt lilla gäng skriver så mycket till varandra, vi missar saker, viktiga pep, viktiga tankar, viktigt stöd i olika slingor - här har vi en länk där vi kan skriva till varandra samlat om det behövs (vi har ju våra personliga trådar oxå). Vi försöker kolla varje dag så är det ingen som kör i diket utan att i allefall någon i ”gänget” kan fiska upp❤️

Hej Aprilgänget ! 🙋‍♀️
Vad mysig tråd! 💕
”Tjuvstartade” i mars så jag hör ju inte riktigt hit. Kanske skall ta ett litet ”återfall” så att jag platsar här. Mohahaha, not.
Har gjort 6 veckor imorgon och är som ni andra här högfungerande alkoholberoende. Ingen vet eller kommer få veta. Har massa alkohol hemma och min M dricker lite då och då, så ibland är det tufft. Men än så länge går det. Satsar på 100 dagar. 🤠
Kan vi kämpa ihop ? 🙏

Anonym26613

@Majaela du passar i Aprilgänget som handen i handsken 🥳❤ Bra jobbat med 6 veckor 👍💚💪

Gruppen bara växer och ni lyfter varandra. Bra jobbat!! Ses på fredagsmys 🥳🥰👏👏👏

Njao det kanske inte var en så stor kris som jag trodde. Kanske det är ägglossningsdippen som kom nu... Helt vit här. Jobb imorgon igen så lägger mig snart.
Utan er hade jag inte fixat detta.

Hallå alla kämpar! Får jag joina er såhär på sluttampen av april? Jag kom in lite sent till den här festen kan man säga, har suttit hemma och grundat för länge. Kika in i min tråd om ni vill läsa om min historia.

Ha en fin lördag på er alla ☀️

Sovit gott i natt men det känns ändå som om jag blivit överkörd av en ångvält!!! Sååååå trött - undrar om det är kroppen som börjar jobba ikapp??

@Kärring - grattis med nykterkvällen *2😂💪

@Fröken H - skönt att höra, ingen baby...😉, ingen jätte kris😂 - bara hormoner?😉 Tur att man inte är bakis på det också💪