Nu har jag inte druckit sen 1 augusti. Jag har druckit x antal öl varje dag i ett år. Jag vill sluta dricka. Men idag har jag känt ett stort sug hela dagen fast jag har gjort saker

Hej, det låter inte så bra.. Jag tycker du ska ringa sjukvårdsupplysningen och få lite råd om hur du gör. Sen kan du fortsätta på egen hand, men kanske behöver du lite hjälp just i den akuta abstinensfasen. Men så bra att du tar ny tag nu, tänk att det här är sista gången du behöver må dåligt på grund av alkohol!

@Qwer1 Lösningen är fortfarande densamma! 💕
TID! Ge det tid!
Jag förstår fullt ut vad du menar när du skriver att du saknar att vara påverkad! Jag känner exakt samma känsla!.
Tråkigheten i att vara nykter kommer att ersättas av en förmåga att känna att du är en del av det verkliga livet.

”För varje misslyckande är du närmare” jag ska se till att få 0,0 i peth.

Nu ska jag fixa detta efter 3,5 år i detta forum. Gått från tre till sex folköl varje dag under denna tid. Det lör ökas till 9-12 folköl varje dag om jag inte hör något åt saken. Nu är det slut med biran. Dag två och inte känt sug. Taggad på att läsa A.G och se om jag kan lära mig mer om alkoholberoende. Hejja!! 💪