Vill inte - kan inte

1392 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
miss lyckad
Gott att höra..🌺

Nya bättre rutiner..Du kan det här..Det blir bra..Kram..🌺🍃

Charlie70
Outtröttlighet

Måste säga Fenix att jag är superimponerad av din och andras outtröttlighet i kampen mot alkoholen! Skönt att du är tillbaka även om jag självklart hellre hört om en fortsatt nykter Fenix.

Kram!

Fenix
Tack

för de orden Charlie. Nu inne på dag5 och det är verkligen svajigt i humöret. Har i alla fall börjat motionera för att få lite struktur.

Onkel F
Hej! Fenix.

Tänkte bara höra hur det går. Är du OK?

Fenix
Tack

för att du frågar. I helgen var vi på en miniresa med hotelövernattning, och det blev ett restaurangbesök med tillbehör och några glas på rummet . Inga orgier i alkohol, men så onödigt. MEN, jag ger mig inte, nu är det ny vecka och nya möjligheter!

Tjalle
Kämpa på...

Ge aldrig upp Fenix. Alla kämpar efter sina egna förutsättningar och bara viljan finns så finns det hopp.
Allt gott/Tjalle

Charlie70
Viljan

Viljan är det sista som lämnar oss, eller hur Fenix? Kämpa på!
Kram!

Fenix
Tack

Tjalle och Charlie70 för uppmuntran. Ja det är bara att kämpa på, viljan finns fortfarande kvar!

Vinäger
Jag tror på dig!

Och på mig. En dag är vi där, det är jag övertygad om.

Kämpa på nu, fina Fenix. 💗

Eller kanske ska du inte kämpa så mycket, utan flyta med ett tag. Njuta och verkligen känna in de nyktra dagarna. Inte tänka så mycket på inte, aldrig, förbjudet...

Bara en tanke. Mig har det hjälpt i alla fall.

Allt gott till dig.

Kram

Fenix
Tack

så jättemycket fina Vinäger! Det går inte så bra som jag önskat, men som du säger så en dag är du och jag där vi slipper kämpa så förbannat. Jag behöver nog börja med antabus igen, måste bara kolla levervärdena först. Kram!

Vinäger
Gör't!

Behöver du ta hjälp av Antabus, så gör det. Vad som helst som underlättar nykterheten.

Som sagt, jag tror på dig. 💗

Kram

Sidor