Jag vrålar. Gud, kan man inte bara få dö någon gång. Jag är less.
Gud säger: "Ja, du ska få dö någon gång."
Men för fan, får jag lov att gå av skiftet nu i eftermiddag?

Jag fattar inte varför jag föddes och jag är trött på att plågas. Och jag super till mig en stunds vila.

LenaNyman

Hehe, jag fick plötsligt den här scenen i huvet, där Peter Haber vrålar "Men dö för helvete, tomtejävel!"

Om a är en fisk, så mycket bättre. Då är vi inte födda i samma tecken i alla fall.

Morgonlöpt nåt än?

LenaNyman

... med att vara nykter är att när svärföräldrarna lägger igen ögonen så behöver dom inte tokspöka för att svärdottern alkoplågar deras son. Gosh, jag räknar ut det så bra!

LenaNyman

Du har fyllt fyra månader nu. Du har varit rätt så snäll under din levnad ändå. Lite gnällig ibland, vid ett par tillfällen har du kastat dig ner på golvet och vrålat "Vill ha!". Men vet du? Det är ingenting jag inte orkat hantera. Du har, sen du trädde in i mitt liv, gett mig så mycket mer. Så tack! Och, som sagt, stort grattis!

P.S Anders 43. Om du läser detta; häng på mig på en vit månad. Jag skulle gilla det, hur mycket som helst. D.S

LenaNyman

... gullefjun!

Efter att ha ränt runt hela dan ska jag nu kaffesofta en stund innan jag tar itu med förberedelserna inför en mysig hemmakvällsgrillning, hunkydory style. Puss på er.

steglitsan

Min klippa här på forumet. Som alltid kommer med klokaskaper och högsta hejjaropen. Grattis! Jag är sugen på att haka på din månad, När började den?

mod60

Jättekul att det går så bra och att du mår bra i din nykterhet. Den är värd allt guld som finns eller hur!!!! Vi är på gång mot nya bättre tider i våra liv. Vi är rädda om oss själva, äntligen!!!!!
kram mod

LenaNyman

... fina grattishälsningar och uppmuntrande tillrop. Dom värmer gott i själen och i den något kylslagna högsommaren.

Helena, dina ord. "Ni är sånt härligt par!" Dom ska jag ta med mig, så skönt skrivet.

SL. Jo, det passade sig så säreget väl att när den fjärde månaden var till ända så hakade den femte direkt i, i går. Haha, jag är i femte månaden, behold magens mjuka rundning!

Modlingen. Ja, precis. Vi är rädda om oss äntligen. Det tänker jag mig att vi har gemensamt, vi alla härinne. Hur det än ser ut i övrigt så har vi en önskan om att upphöra med självdestruktiviteten. Varje gång vi försöker igen är en vacker handling gentemot oss själva, varje nytt beslut som fötts i ångest och vånda kan leda till nåt bärande och bra.

En fin torsdag, en riktig totaltorsdag, ska vi ha i dag. Jättekramar på er alla. ♥

LenaNyman

Herregud, det går inte att lämna det här stället för en sekund. Grejer händer precis hela tiden. Viljas lillskrotis, FM som blitt en lampa, Vändningens getjogging, Stingo med jollen...

Tur jag har semester.

LenaNyman

... att låta som en nykterhetsevangelist gone bananas; goddammit, vad jag njuter av livet just nu. Lucas måtte tycka jag är outhärdlig. Jag kvittrar och går an, har roligt åt ingenting, drar egna dåliga skämt som jag sen garvar ihjäl mig själv åt, allt är bara no problemos. Får säkert äta upp min goda sinnesstämning nån annan dag, men i dag, just i detta nu, seglar jag skrattande i medvind.

myrkotten

Jag ler när jag läser dina rader, det goda humöret lyser opp. Och Lucas har du beskrivit som en man som tar dig med ro. Skulle du bli alltför exalterad kanske Lucas kör en "Millan", calm & assertive. Kramisar