@Tikka Ha ha! Du är rolig du😀. Humor hjälper till att hålla sig nykter. Bra att du blev sjuk under ledigheten så du snart kan återgå till jobbet😂. Jag fick provsvar idag med konstaterad covid, smittskyddet kommer att ringa upp. Har mått bra men idag lite förkylningssymptom. Får hoppas det inte blir värre. Men låter som du har sju resor värre med flunsan.
Krya på dig och Gott Nytt År!💖🎉💫

@fröken_fri @Kebne1 @vår2022
Tack för er sympati!
Undrar om inte covidden varit att föredra istället för en man cold...
Här firar man nyår i fosterställning kippandes efter andan!!!
Mot ett nyktert år @kebne1

@Kebne1 Haha,, ja, beach 2022 ja.
Vad snygga vi ska va då!!!!
Fick lite panik när jag såg Grevinnan och betjänten ikväll,,
Och insåg att jag axlat den rollen som betjänten med bravur dom senaste 30 nyårsaftnarna!
Var nu försiktiga med fyrverkerierna!

@Tikka Fy, vad plågsamt det var att se ”Grevinnan och betjänten” igår kväll. Slutklämmen ”I Will do my very best” inte minst 🤣 You wish liksom. Stackars betjänten och stackars grevinnan. Och det där fylleraglandet har vi som tradition att se varje nyår. Som en ”rolig” tradition. Märklig tradition.

Krya på digkram 🐘

God morgon kamrater, får önska alla god fortsättning!
Jag är så dyngförkyld ,det känns som huvudet är fullt med snor.
Orkar inte kommentera i olika trådar idag. Kanske känner mig bättre fram emot kvällen.
Lider med dig @vår2022, vet hur du känner dig.
Man är inte snabb idag inte!
Ha en fin dag @Kebne1 @Andrahalvlek @fröken_fri @juni22 @vår2022 @miss lyckad och alla jag glömde nämna!

@Tikka God fortsättning! Min sjuka går upp och ned, igår kväll jobbigt med ont i kroppen, yrslig, tryck över bröstet, hosta och snuvig. Bättre igen imorse. Kör Alvedon var fjärde timme som hjälper. Hoppas på en bättre kväll.

Krya på dig och hoppas du snart är frisk igen💖

Känns lite bättre med förkylningen ikväll,, det nya året firades in med bingolotto (JVM ställdes in)
Tolvslaget skålade jag och sambon in med ett glas A fri cider.
Såg lite fyrverkerier genom köksfönstret, sen blev det sängen.
Innan jag somnade tänkte jag "undrar om någon ny kommer ansluta till detta forum nu när det blir morgon igen"
Och ja,, tyvärr så blev det så,, men bra för dom som vågat ta steget och berätta hur läget är.
Jag känner mig lite för sjuk för att kommentera i andra trådar idag,, ska äta lite hemgjord pizza nu och sen tror jag det blir en film i sovrummet.
Så, kämpa på alla gamla och nya, och se till att inte ha någon alkohol hemma.
Mot ett nyktert 2022!

Ho hoo @Kebne1 🥸
Jodå, idag är det bättre, lite retsam hosta bara.
Samma här, seg dag. Har skottat snö (inte så kul)
Drog igång skotern, den gick som en kratta, hittade felet, rev lös en förgasare. Fixar den på jobbet imorgon. Fick iaf nåt att fördriva tiden med. Du kanske inte begriper nåt av detta motoriska. Men det är min vardag, lagar lastbilar jag på dagarna!