@majsan_nu skrev:"Kanske du får nått svar här så lär vi oss något nytt!"

Om ni markerar det i texten som ni vill och sedan trycker citera under det inlägget så blir det som ovan.

Mvh
/magnus

@majsan_nu skrev:"Ska testa!"

Bra funktion när man vill svara på specifika frågor i andras inlägg. Markera först aktuell textsnutt och välj sen citera så hamnar den i nästa inlägg med automatik.

Kram 🐘

@Kebne1 jo tackar som frågar!
Mår bra, jobb imorgon.
Det lunkar på, lite förvirrat, men ok ändå.
Själv då? Såg att du knövlade på med leg på vaccineringen.
Blev gubben glad över pizzan?
Vi kämpar på bra må jag säga!!

Ja, då var man på jobbet igen,, och varit nykter i 3!!! veckor.
Jobb imorgon sen blir det helg igen, nyår kommer att firas stillsamt med sambon och kanske nån älgstek blir det till middag,, har frysen full med älgkött,, men var man packad för det mesta så har det som inte blivit gjort så mycket av det.
Tror även småkronorna har match kl 22:30 på nyårsafton, så det blir nog inte ens att fira 12-slaget.
Förmodligen har jag somnat till hockeyn 23:45.
För mig så är detta forum det bästa som hänt mig, och allt stöd man får här gör det så lätt att jobba vidare mot nykterhet. Så tack till alla, ingen nämnd, ingen glömd.
Speciellt tack till @kebne1 som vakar över mig som en hök! Nu mot vecka 4...@kebne1!!!!!

@Tikka åh! Tråkigt! Det får bli Bingolotto istället🤪 eller det räcker faktiskt med en gång om året, dan före dopparedagen.
Håller med, detta forum är superbra liksom alla forumvänner💖 Att skriva och läsa här är en aktivitet som tar en del tid och det ger så mycket. Skulle inte klara av detta själv, är så tacksam för att forumet/ni finns här. Det kommer ju att lyckas att bli nykter på heltid och jag släpper inte forumet i första taget😁

Idag måste jag se ut som en vandrande katastrof,, snorar, nyser, hostar, har ont i huvudet, ser dåligt för ögonen rinner,
MEN jag är nykter, och har inte covid (nyss testat).
Läste precis en sak i @vår2022`s tråd som fick mig att stanna upp lite och tänka,, vi här inne,, känner inte varandra,, vet ofta ingen ålder på varandra,, vet inte ibland om det är man eller kvinna,, vi är totalt främmande för varandra, och ändå lägger vi alla kort på bordet och blottar oss totalt, varför, tänkte jag?
Jo ni har blivit mina bästa vänner. Dom jag kan "tala" med om precis vad som helst.
Dom vänner jag behöver just nu. Ingen i min fysiska närhet kan ersätta det ni gör.
Det där blev djupt,,, måste bero på flunsan, eller B-vitaminen.🙏

Ja det är ju fantastiskt @Tikka att få vänner som man aldrig har träffat live. Vänner som man kan vara helt genomskinlig med. Jag håller med, på detta sätt kan inte jag tala med människor som jag känner.

Krya på dig nu till det nya året 💓🤗

@Tikka Ja det var ett fint rörande inlägg på min tråd och ett fint inlägg av dig💕. Håller med och som jag skrivit tidigare är jag så tacksam för detta forum, och jag kommer att skriva det igen😁

Ja, jag får önska alla ett Gott nytt år 🎉
Själv ligger jag i flunsan och tror jag kommer att dö snart.
En grej som slog mig bara, det var lättare att vara sjuk när man var packad.
Nåja,, där fick man för att man valt ett nyktert liv!!
Kämpa på!