Challe2022

Dag 25. Sovit bra skönt att vara nykter. Det är härligt att komma i håg vad som hänt i helgen vi har umgåtts med barn och barn barn det är värt mycket mer än att dricka alkohol. Ha en bra och nykter dag.

Challe2022

Dag 26. Känns väldigt bra i dag tagit en promenad och tränat lite på motionscykeln. Det känns underbart att vara nykter solen skiner och fåglarna sjunger det känns nästan som vår ute men det är för tidigt än. All kraft till er som kämpar på en dag i taget. Ingenting blir bättre av en fylla det är bara att lura sig själv om man tror det. Ha en bra dag.

Challe2022

Dag 27. Inget sug efter alkohol läst färdigt Tänka Klart bra bok mycket lärorik. Men som med allt annat måste man ha en egen vilja att sluta. Det gäller att stålsätta sig när suget sätter in och ta den hjälp man behöver. Bra kämpat alla ni som håller er nyktra vi tar en dag i taget. För det är skönt att vara nykter.

Challe2022

Dag 28. Det var längesedan jag var nykter så många dagar i rad. Suget kommer och går men det känns väldigt skönt att klara att vara utan ruset och framförallt baksmällan och ångesten. Bara att kämpa på en dag i taget. Ha en bra och nykter dag.

@Challe2022 Hej! Tittar in som hastigast, ska till jobbet. Men såg att vi har nästan exakt lika många nyktra dagar. Idag börjar min dag nyktra dag nummer 27🙌🏼 Har bara haft så många nyktra dagar i följd en gång vilket var för snart två år sedan när jag åt antabus.

Heja oss💪🏻

Kram🥰

Challe2022

Dag 29 Vaknade tidigt i dag det känns lite oroligt i kroppen men inget sug efter alkohol. Det är väldigt skönt att vara nykter mycket bättre att starta morgonen med en kopp kaffe än en öl. Ha en bra dag alla ni som kämpar mot alkoholen vi tar en dag i taget.

Challe2022

Dag 30. Varit ute på promenad skönt att vara nykter inget sug i dag än så länge. Nykter en månad nu det är värt en klapp på axeln. Kommer inte ihåg när jag varit nykter så många dagar i sträck. Det är i alla fall skönt kroppen börjar så sakteliga att återhämta sig. Vi kämpar på en dag i taget. Ha en skön och nykter helg.

Challe2022

Dag 31. Skönt att vakna utan bakfylla en söndag och kliva upp i lugn och ro och dricka kaffe. Tittade på hockey i går utan alkohol och det gick riktigt bra. Kul att komma i håg resultatet utan att titta på text tv. Vi kämpar på en dag i taget.

Challe2022

Dag 32 Tack för stöd och pepp. Det är så skönt att vakna en Måndag och veta vad som hänt i helgen. När jag drack så kunde det börja på Torsdag och hålla i sig till Tisdag innan orken tog slut. Sedan skaka en vecka och sedan börja om igen fast jag visste att det skulle gå åt h_vte. Det känns som det mönstret är brutet och det är bara skönt. Vi kämpar på en dag i taget ha en bra dag.

@Challe2022 Grattis till 32 nyktra dagar! 🥳🥳🥳 Bra att du påminner dig om hur illa det faktiskt var. Det värsta har du bakom dig - nu blir det bara bättre och lättare för varje dag! Fokusera på alla fördelarna med nykterheten, minsta lilla grej. Som @vår2022 brukar skriva: Dit vi riktar vår uppmärksamhet sker tillväxt!

Kram 🐘

Challe2022

Dag 33. Sovit bra vaknat nykter den känslan blir bättre och bättre ta en kopp kaffe i lugn och ro. Det som är deprimerande nu är vädret vår höst och lite vinter samtidigt men det blir också bättre. Vi kämpar på en dag i taget ha en bra dag.

Starkt jobbat! Skönt att krypningarna i kroppen börjar ge med sig. Visst är känslan av att ha klarat av dagen utan A underbar när man får till sängs på kvällen. Den fokuserar jag på när det kryper i mig.