Diskussionen är avpublicerad på användarens begäran.

/magnus
alkoholhjälpen

Kvaddad

Tackar som frågar vändningen.
Jag har precis kommit hem från
en begravning. Är mentalt mörbultad och det värker i hela
kroppen av all anspänning.

Vändningen

Det ter sig naturligt för oss att bli sugen på A i ett sådant läge. Det blir som en prövning och fler sådana väntar.
En stor kram till dig kvaddis.

Vändningen

Kvaddad, det kan kallas vad du vill, men nu är det dags att vända på steken. Det vet både du och jag att det är det enda rätta. Kalsongfylla må vara ett roligt begrepp, men det är samtidigt rätt patetiskt. På riktigt, vi förtjänar begrepp som "suverän, bäst, mysig, go, kärleksfull" osv. Inte "bäst på kalsongfyllan".

Hepp, nu tar vi nya tag och jag vill ha med mig en kvaddis i det, på riktigt!

steglitsan

Jag beklagar verkligen den sorgen du är mitt uppe i. Jag hoppas att du kan somna snart och när du vaknar imorgon bitti kommer du direkt hit igen för att få mer kärlek. Du är inte ensam.
Kram

steglitsan

Jag beklagar verkligen den sorgen du är mitt uppe i. Jag hoppas att du kan somna snart och när du vaknar imorgon bitti kommer du direkt hit igen för att få mer kärlek. Du är inte ensam.
Kram

myrkotten

Det gör ont, det gör så j-la ont. Har ingen tröst att ge, men det är okej att skratta fast man gråter. Skickar en hälsning för att du ska veta att vi medmänniskor finns ( allas sorg ser olika ut så jag raderade mitt jag förstår). Kramar och hälsningar mnsk till mnsk

LenaNyman

... att du har någon hos dig. Någon som bara finns, kanske fixar lite käk och bryr sig. När man är i sorg så där som du är nu så tappar man all mening, all självbevarelsedrift, ja, i alla fall var det så för mig. Därför, om du har någon du kan be komma, gör det. Det är tufft som fan att stå ensam. Värme till dig, Kvaddlingen våran. <3

Kvaddad

Ja nu har jag äntligen min gubbe här.
Så himla skönt men samtidigt känns det falskt och fel att jag.inte vågar berätta om gårdagens fylla.
Vet inte om han förstår, han säger iaf inget.
Och käk ja....haha...karlar - jag har varit vegetarian i evigheters evighet och när han skall fixa käket blir det - rostbiff :(
Men det är tanken som räknas.:)

LenaNyman

Jag tycker också det känns himla skönt att du fått hem gubben - hans kockkonster till trots. "Kockkonster"? Herregud, finns det ordet ens i SAOL? Kram på dig.

Stingo

Kokkonster skall det väl vara. Annars finns risken att nån läser halva ordet på engelska ;)

LenaNyman

Tack Stingo! För rätt ord och kvällens ljudligaste garv! Dom där c:na alltså, nästlar in sig överallt... Annars då? Allt ockej med dig? :D