@vår2022
Spännande med jobbintervju - det kommer bli till det bästa! Då tänker jag så här: om du får jobbet är det det bästa/meningen. Om du inte får jobbet då är det meningen att du ska få ett annat jobb som snart dyker upp...
Oavsett måste det ändå kännas fint att få erbjudanden 🥰
Jag håller med dig i det du skriver om kriget, jag försöker följa med men är tvungen att avskärma mig lite. Det är bara för mycket o jag kan inte ta in allt😫
Mina a-fria dagar tickar också på - hittills inga "planer" på återfall...
Önskar dig en fortsatt fin dag 🤗

@vår2022 137 dagar, det är inte dåligt!!
Kul att bli kallad på ytterligare en intervju. Snart landar det rätta jobbet i ditt knä ska du se.

Grått väder här med idag. Men på plussidan iaf. Min altan börjar tina fram 😍

He en fin dag du med 🌸💕

@majsan_nu Ja, så försöker jag också tänka, att om man inte får det så är det väl inte meningen. Det är en slags tröst i alla fall😁. Ha det så gott💕

@Argbiggan Ja, det är ett gäng dagar nu, för varje dag så tickar det på med en ny för oss👍. Ja, snart hoppas jag ett jobb landar i knät. Härligt med en snart upptinad altan, ett fint vårtecken🌷🌷🌷

@vår2022 Livet går sin gilla gång är inte det när livet rullar på utan att något speciellt händer? Fast det kan man ju gilla förstås, att inget dumt händer.. som ett återfall t ex. 😁
Vad kul med en arbetsintervju! Lycka till, det kommer säkert gå jättebra! ❤️
137 dagar är ju helt otroligt! Du är så bra! Ta med dig känslan imorgon att du har haft orken, styrkan och envisheten att sluta dricka - det är verkligen inte kattskit!! Du kan göra vad som helst, låt det märkas under intervjun!
Stor kram

@Rehacer Ja, det betyder det ju! Typ ”jämna plågor” eller ”huvudet upp och fötterna ner” 😂. Ungefär så är det. Tack för superpepp! Jag kan göra vad som helst, det ska jag ta med mig, tack!❤️

majken_r

@vår2022 Det blir bra på intervjun oavsett, du verkar vara en speciell människa. Stort hjärta och klok som en bok, rolig också. Typ ett kap till de flesta arbetsplatser. Så blir det inget så är det arbetet inte för dig att ge energi på. Kram o sov gott!🤩

@majken_r Tack snälla för dina fina ord om mig💕. Med den pepp jag fått från dig och @Rehacer kommer i alla fall intervjun gå bra, har ju boostat upp mig nu💪 Intervjun är i em så jag hinner gå en lång skön promenad i solen och landa innan. Den är på Teams så jag ska rigga datorn så jag får det bästa ljuset på mig och pudra bort skavanker😂.

Ha det så gott!🌷💕

@vår2022 Lycka till med intervjun 🥰
Du återkommer förstås med en "rapport" när du är klar!
🤗 Lycka tillkram kommer här!

Dag 138. Intervjun avklarad! Gjorde mitt bästa och är nog rätt nöjd. Fick frågan ”vad kan du tillföra oss om du får tjänsten?” Svarade ”ni kommer inte att ångra er” det bara kom ur min mun, men tog till mig av peppen att jag kan göra vad som helst😂. De bad om referenser så rätt nära måste jag vara, men man vet aldrig…nu börjar jobbet med att stå ut och vänta på besked igen. Får passa på att njuta av upprymdheten jag har så länge det varar av att blivit utvald till intervju och hoppas på att det blir jag och sedan ta beskedet som det kommer.

Ha en fin fredag där ute!🌷💕

En reflektion: när intervjun var klar och jag pustade ut, en gammal vana gjorde sig påmind, något som svepte förbi, att jag skulle fira med ett glas vin. För över 4 månader sedan skulle jag ha tagit mig ett glas vin (1 flaska) och firat. Jag skakade på huvudet och kände mig så tacksam över att vara där jag är idag, och tacksam över att jag har noll sug. Tog bilen och hämtade en fåtölj jag köpt på annons istället, en sen fredag eftermiddag, det är frihet det!😁👍

@vår2022 grattis till avklarad intervju! Hoppas det går bra! Och pusta ut utan vin- ja, det börjar också bli en vana..

@vår2022
Vad kul att orden bara ploppade ur dig, skönt att du fick känna sig lite självsäker. De kände säkert av den tryggheten du har i dig själv. ❤️
Nu håller vi tummarna för att du går vidare och sen får jobbet!
Att du inte drack på känslan där efter intervjun är ju perfekt. Vi vänjer oss sakta men säkert att det inte behövs vin i vissa situationer där det tidigare var en självklarhet.
Ha en fin helg! 🤗

majken_r

@vår2022 låter hur bra som helst! Och oavsett, en erfarenhet att ha med dig av självförtroende och mod!
Vinet som susar förbi, guldkanten som glimrar. Tänk ändå att den just går förbi, inte är så viktig, inte stannar och ageras på. Det tänkte jag inte kunde vara möjligt, men det är det och det är skönt! Mer tid till fåtöljer och god sömn. Godmorgon, önskar dig en fin lördag!💕

@Rehacer Ja, det var skönt att vara lite självsäker. Frågade direkt efteråt lite skrattandes ”kan man säga så?” Och de svarade i kör ”ja, det kan man” och skrattade tillbaka😁

@majken_r Vad fint, ”vinet som susar förbi, guldkanten som glimrar” det är inte vinet som är guldkanten, det är att säga nej, eller att se det swisha förbi som är guldkanten, för att man då mår så bra. Ja, du har rätt, jag känner mod inom mig😁.